کد خبر : 1959053 | 29 مرداد 1402 ساعت 15:11 | 41.3K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره تیم ملی با لباس آبی پوستر شد

ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل اسپارتا روتردام است.

ستاره تیم ملی با لباس آبی پوستر شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۱۶ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی اسپارتا روتردام مقابل این تیم سه امتیازی قرار می گیرد.

علیرضا جهانبخش پس از اینکه در نخستین مسابقه فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ اردیویسه هلند در جمع نفرات ثابت فاینورد مقابل سیتارد حضور نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در مسابقه امروز برابر اسپارتا روتردام در ترکیب ابتدایی تیمش دیده می شود.

1912611

ستاره ایرانی فاینورد که فصل گذشته ۲۸ بازی در لیگ اردیویسه انجام داد و پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد، پیش از شروع فصل جدید در مسابقه سوپر جام مقابل آیندهوون ۹۰ دقیقه در زمین بود که نتوانست گلزنی کند، اما امیدوار است امروز برابر اسپارتا روتردام بدرخشد.

علیرضا جهانبخش که پوسترش امروز با پیراهن آبی و سرمه‌ای رنگ فاینورد برای اعلام ترکیب منتشر شده، در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل اسپارتا روتردام نمایش درخشانی در جریان پیروزی تیمش با ثبت یک پاس گل داشت.

یاران جهانبخش که سال گذشته به قهرمانی در لیگ اردیویسه هلند رسیدند، فصل جدید این مسابقات را با تساوی بدون گل مقابل سیتارد آغاز کردند.

1912607

دیدگاه‌ها