کد خبر : 1959012 | 29 مرداد 1402 ساعت 13:05 | 52.4K بازدید | 31 دیدگاه

نمی خواستم گلم را جشن بگیرم

وقتی به رئال گل زدم، حالم بد شد!

رئال دیشب بازهم از بازیکن خودی ضربه خورد و دروازه اش توسط سرخیو آریباس باز شد. محصول آکادمی باشگاه مادریدی پس از گلزنی حس و حال عجیبی داشت.

وقتی به رئال گل زدم، حالم بد شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در زمین آلمریا 1-3 پیروز شود ولی ابتدا این میزبان بود که در دقیقه سوم بازی به گل رسید و زننده گل نیز نامی آشنا برای رئالی‌ها بود. 

سرخیو آریباس که هنوز یک ماه از جدایی‌اش از رئال و انتقالش به آلمریا نگذشته، موفق شد زهر خود را به باشگاه سابقش بریزد. آریباس محصول آکادمی رئال و کاپیتان تیم دوم باشگاه بود که ترجیح داد یک قدم به جلو بردارد و در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی کند.

1912521

آریباس گل زد ولی خوشحالی نکرد تا اینگونه به رئال ادای احترام کند. او در پایان بازی گفت: «می دانستیم که رئال تیمی بسیار فیزیکی و پرقدرت است ولی فکر می‌کنم در نیمه اول پایاپای جنگیدیم. وقتی بازی 1-1 بود حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. فضای خوبی در ضد حملات برای ما فراهم می‌شد که استفاده نکردیم. در مورد گلزنی باید بگویم حس و حال عجیبی داشتم و در ابتدا حتی کمی حالم بد شد. به خاطر گلزنی برای آلمریا و شادی هواداران خوشحال بودم ولی در آن لحظه دوست نداشتم گلم را جشن بگیرم و فکر می‌کنم تصمیم درستی بود.»

1912522

آریباس ادامه داد: «اینجا از من به خوبی استقبال شده و فضا برای درخشش مهیاست. می‌خواهم نشان دهم در رئال چه چیزهایی یاد گرفته‌ام. می‌دانم انتظارات از من بالاست ولی به خودم ایمان دارم. اینجا در خط میانی که پست مورد علاقه‌ام است بازی می‌کنم و امیدوارم در ادامه فصل نیز بدرخشم.»

دیدگاه‌ها