کد خبر : 1958991 | 29 مرداد 1402 ساعت 10:59 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

بیانیه مرموز تیم ملی آلمان: حضور زن قدرتمند!

فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.

بیانیه مرموز تیم ملی آلمان: حضور زن قدرتمند!

به گزارش "ورزش سه"، در طول هفته گذشته شایعاتی مربوط به حضور نادین کسلر پس از جدایی اولیور بیرهوف در تیم ملی آلمان به گوش می‌رسید.

فدراسیون فوتبال این کشور حالا با پیام دیگری به این شایعات دامن زده و ابهام درباره اتفاقات پیش رو را افزایش داده است. در این پیام آمده: «ساعت 12 ظهر دوشنبه آینده قرار است مدیر جدیدی معرفی شود، مدیری برای بخش استعدادهای جوان، تمرین و توسعه.»

بسیاری از رسانه‌های آلمانی معتقد هستند که هانس وولف، مربی تیم ملی زیر 20 سال این کشور، قرار است نقش مهمی را از این پس در تیم ملی آلمان ایفا کند. در هر حال قرار است برند نویندورف و رودی فولر به عنوان رییس و مدیر تیم‌های ملی روبروی رسانه‌ها قرار بگیرند. 

1912481

جنجال زیادی درباره شرایط و عملکرد مدیران تیم ملی آلمان در چند هفته اخیر به پا شده است و شایعات بسیاری درباره تغییرات احتمالی که در فاصله کمتر از یک سال تا برگزاری مسابقات یورو 2024 اعمال خواهد شد به گوش می‌رسد. 

فدراسیون فوتبال آلمان پیش از این مذاکرات با کسلر را تایید کرده بودند اما انتظار می‌رود که این بازیکن بیشتر نقش مدیریتی در خود فدراسیون را ایفا کند تا این که مسئولیت‌های قبلی اولیور بیرهوف که نقش مستقیم در تیم ملی و آکادمی داشت را برعهده بگیرد اما هنوز هیچ چیز به صورت کامل مشخص نیست.

دیدگاه‌ها