کد خبر : 1958897 | 29 مرداد 1402 ساعت 09:00 | 94.4K بازدید | 56 دیدگاه

مهرداد محمدی و کرنری که سه امتیاز داشت

تأثیر بمب نکونام روی گل استقلال را هیچکس ندید!

مهرداد محمدی در صحنه تک گل سه امتیازی استقلال، نقش مهمی داشت.

تأثیر بمب نکونام روی گل استقلال را هیچکس ندید!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار هفته دوم برابر ملوان، موفق شد سه امتیاز بازی را کسب کند اما آبی پوشان به مانند جدال هفته نخست با صنعت نفت نتوانستند درخشان ظاهر شوند و گل دقایق پایانی حسین مرادمند سبب شد تا شاگردان نکونام دست پر از زمین بازی خارج شوند.

گلی که مدافع پیش تاخته استقلال به ثمر رساند، حاصل ضربه کرنری بود که مهدی مهدی پور به دهانه دروازه ارسال کرد که البته اشتباه اکبر منادی در خروج از دروازه و تیزهوشی مرادمند باعث شد تا آبی ها با این یک گل از سد حریف خود عبور کنند.

1912179
1912180

اما نکته ای که کمتر به آن توجه شده، ضربه کرنری است که به شکلی اتفاقی و جالب توجه برای استقلال به دست آمد. جایی که یک پاس در مرکز زمین ملوان، به مهرداد محمدی رسید ولی توپ پس از برخورد به پای این بازیکن، از او فاصله گرفت.

محمدی که برای تصاحب توپ وارد چالش با بازیکن میهمان شده بود، ضربه محکمی را به توپ وارد کرد که شوت او با برخورد به پای بازیکن ملوان سرعت بالایی به خود گرفت و از کنار دروازه اکبرمنادی به بیرون رفت.

1912181
1912182

سیدرضا مهدوی، داور مسابقه نیز که به صحنه نزدیک بود، در تصمیمی صحیح، یک ضربه کرنر را به سود استقلال اعلام کرد که همان توپ وارد دروازه ملوان شد و آبی پوشان سه امتیاز شیرین را از آن خود کردند.

بدین ترتیب مهرداد محمدی که به عنوان بمب تابستانی استقلال به این تیم پیوست، به شکلی اتفاقی روی تک گل بازی اثرگذار بود.

دیدگاه‌ها