کد خبر : 1958585 | 27 مرداد 1402 ساعت 19:49 | 34K بازدید | 15 دیدگاه

از کاپیتانی امباپه خبر ندارم، از بازیکن‌ها بپرسید!

لوئیس انریکه در آستانه بازی تیمش، پاری سن ژرمن مقابل تولوز، در نشست خبری از پاسخ دادن به این پرسش که کاپیتان پی‌اس‌جی چه کسی خواهد بود طفره رفت.

از کاپیتانی امباپه خبر ندارم، از بازیکن‌ها بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در خانه تولوز به مصاف این تیم می‌رود. دیداری که در هفته دوم فصل جدید لیگ یک برگزار خواهد شد.

لوئیس انریکه که تیمش هفته اول در دیدار مقابل لوریان نتوانست به پیروزی برسد و به تساوی بدون گل رضایت داد امیدوار است این هفته بتواند اولین برد در لیگ فرانسه را تجربه کند.

سرمربی اسپانیایی پی‌اس‌جی در ابتدای نشست خبری پیش از این مسابقه با سوال‌هایی درباره کاپیتان تیمش مواجه شد. درحالی‌که انتظار می‌رود کیلیان امباپه بازوبند را به بازو ببندد ولی با توجه به تنش شدید بین او و مدیریت باشگاه ممکن است در نهایت تصمیم دیگری گرفته شود.

1911649

انریکه در پاسخ به سوال درباره کاپیتان پی‌اس‌جی گفت: "من کاپیتان را انتخاب نمی‌کنم. بازیکن‌ها انتخاب می‌کنند. آنها این هفته جلسه داشتند. تیم ما 4 کاپیتان دارد. این مسئله‌ای است که توسط بازیکن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و نه سرمربی. چون می‌خواهم کاپیتانی که انتخاب می‌شود کاپیتان آنها باشد نه من".

خبرنگار دیگری پرسید که انریکه می‌تواند به این سوال پاسخ بدهد که بازوبند به امباپه داده خواهد شد یا نه، گفت: "هنوز مشخص نشده. بازیکن‌ها رای‌گیری کرده‌اند، ولی من هنوز اطلاع ندارم. به محض اینکه به من اطلاع داده شود هیچ مشکلی ندارم که فورا آن را با شما در میان بگذارم".

طفره رفتن لوئیس انریکه از اشاره به نام کاپیتان اول پی‌اس‌جی در حالی است که RMC Sport در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که مدیران باشگاه تصمیم نهایی را گرفته و کاپیتان اول تیم در این فصل مارکینیوش خواهد بود.

دیدگاه‌ها