کد خبر : 1958558 | 27 مرداد 1402 ساعت 17:35 | 47.9K بازدید | 20 دیدگاه

لیموچی وینگر جوان آلومینیوم اراک؛

پرسپولیس برد ولی ما نباید می‌باختیم

وینگر چپ 23 ساله که از حضور پرشور هوادرانشان به وجد آمده، قول یک تیم هماهنگ‌تر و بهتر را در ادامه راه می‌دهد.

پرسپولیس برد ولی ما نباید می‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، ‎آلومینیوم اراک موفق شد در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست دهد و به اولین سه امتیاز فصل برسد.  
مهدی لیموچی وینگر فصل گذشته پیکان که در این فصل به اراک آمده، در دو هفته اول لیگ یکی از مهره‌های اصلی آلومینیوم بوده است و همراه این تیم یک برد را هم کسب کرده است. این وینگر جوان اهل کازرون که سابقه بازی در تیم‌های پیکان و قشقایی شیراز را دارد، در ارتباط با پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: «خوشحالم که بعد از بازی سخت هفته قبل‌مان مقابل تیم خوب و قدرتمند پرسپولیس -علی‌رغم اینکه تیم ما خیلی خوب بازی کرد ولی نتیجه را واگذار کردیم- یک برد ارزشمند را در مقابل هواداران خوب‌مان به دست آوردیم. بازی بسیار محکمی بود و هر دو تیم خیلی پر تلاش ظاهر شدند. خوشبختانه مزد زحمات‌مان را با 3 امتیاز در این بازی به دست آوردیم. استقلال خوزستان هم تیم واقعاً خوبی نشان داد که برایشان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.» 
‎*یک روز خاص در ورزشگاه 
بازی هفته دوم برای هواداران فوتبال اراک و بازیکنان این تیم یک دیدار ویژه بود: «خیلی خوشحال شدیم که این برد ارزشمند را با حضور پرشور هواداران عزیزمان در اولین بازی خانگی به دست آوردیم و ان‌شاءالله که شرایط طوری رقم بخورد که تمام بازی‌های لیگ از حضور ارزشمند همه طرفدارانمان (خانم‌ها و آقایان) بتوانیم استفاده کنیم و نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.» 

1911594

*جوانگرایی به سبک حسینی  
او فصل گذشته در تیمی حضور داشت که مجتبی حسینی سرمربی فصل حاضر آلومینیوم هم از آنجا آمد. لیموچی درباره این انتقال از پیکان همراه با سرمربی‌اش، گفت: «کار کردن با آقای حسینی واقعاً لذت‌بخش است و تمام توانمان را می‌گذاریم تیمی که برایش بازی می‌کنیم و تحت هدایت آقا مجتبی است را به جایگاه واقعی برسانیم. کاری که جناب حسینی انجام می‌دهد و این تعداد جوان را در لیگ بازی می‌دهد، واقعاً قابل تحسین است. کار کردن با مربی حرفه‌ای و کاربلد می‌تواند در ادامه این فصل کمک کند بتوانیم روند خوبی داشته باشیم.»
او افزود: «تیم ما هفته به هفته روند رو به رشد خود را طی می‌کند. به‌مرور با هم هماهنگ می‌شویم و نتایجی درخور شأن تیم آلومینیوم اراک می‌گیریم.»

دیدگاه‌ها