کد خبر : 1958179 | 26 مرداد 1402 ساعت 06:37 | 37.2K بازدید | 10 دیدگاه

زوج ایده‌آل دفاعی یونایتد یک ایراد بزرگ دارد!

نمانیا ویدیچ، مدافع اسطوره‌ای منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره عملکرد زوج رافائل واران و لیساندرو مارتینز صحبت کرده است.

زوج ایده‌آل دفاعی یونایتد یک ایراد بزرگ دارد!

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ویدیچ، مدافع صربستانی اسبق یونایتد، تحت تاثیر عملکرد زوج واران – مارتینز در این تیم قرار گرفته است.

این دو بازیکن به دو عنصر کلیدی تیم اریک تن هاخ تبدیل شده‌اند و اهمیت بالای آن‌ها در پایان فصل گذشته بیشتر مشخص شد، دوری این دو بازیکن از ترکیب اصلی در پایان فصل گذشته باعث شد که همه متوجه میزان اهمیت حضور آن‌ها در ترکیب شیاطین سرخ شوند.

فصل گذشته مارتینز چند ماهی را به علت مصدومیت از دست داد. واران وضعیت بهتری نسبت به مدافع آرژانتینی داشت اما او هم از مصدومیت‌های گاه و بیگاه در یونایتد رنج می‌برد. 

ویدیچ بیان کرد که بسیار مهم است این دو بازیکن به شرایط بدنی بهتری برسند تا همکاری آن‌ها در خط دفاعی ادامه دار باشد. این مدافع صرب درباره عملکرد دو مدافع یونایتد گفت:"مارتینز در فصل اول خود فوق‌العاده عمل کرد. او با انرژی و جنگنده بازی می‌کند. او از عقب زمین تیم را هدایت می‌کند. او برای چند هفته مصدوم بود. اما در چند بازی اخیری که از او دیده‌ام، به نظر می‌رسد در روند ریکاوری سخت تلاش کرده است و حالا برای رقابت در فصل جدید آماده است.

1910943

واران بازیکن باتجربه‌ای است. او چند مصدومیت را در طول فصل تجربه کرد و برای او مهم است که شرایط بدنی خوبی داشته باشد.

آن‌ها فصل گذشته کلین شیت‌های زیادی انجام دادند اما من معتقدم که در برخی بازی‌ها کل تیم می‌تواند بهتر بازی کند تا گلی دریافت نشود. اما به طور کلی این دوبازیکن فصل گذشته عالی بودند."

نمانیا ویدیچ سال‌ها قبل و در زمان سرمربیگری سرالکس فرگوسن، یکی از بهترین مدافعین تیمش بود و به همراه ریو فردیناند، خط دفاع مستحکمی را برای شیاطین سرخ شکل داده بودند. حال ویدیچ امیدوار است منچستر بار دیگر شاهد چنین زوج مستحکمی در خط دفاع باشد. اما شرط اولیه این است که مارتینز و واران، به لحاظ فیزیکی پیشرفت کنند و مصدومیت آن‌ها را از ترکیب دور نکند.

دیدگاه‌ها