کد خبر : 1958155 | 26 مرداد 1402 ساعت 01:19 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

الشمال می‌توانست ۳ امتیاز بگیرد؛

نانی علیه امید ابراهیمی و پویا!

الشمال با سرمربی و هافبک ایرانی خود یک امتیاز مهم مقابل نایب قهرمان لیگ ستارگان به دست آورد.

نانی علیه امید ابراهیمی و پویا!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال که هدایت آن را پویا اسبقی مربی ایرانی‌الاصل برعهده دارد و امید ابراهیمی را هم برای نخستین بار در ترکیب ابتدایی و خط میانی داشت، از ساعت ۲۱ چهارشنبه شب مقابل تیم مدعی العربی قرار گرفت.

الشمال که در پلی‌آف بقای خود در لیگ ستارگان قطر را قطعی کرده و فصل جدید را با سرمربیگری پویا اسبقی و جذب امید ابراهیمی آغاز نمود، در نیمه اول دیدار مقابل العربی غافلگیر شد و یک گل به خودی توسط ماتیاس نانی، مدافع آرژانتینی خود دریافت کرد.

1910890

در حالی که تلاش یاران ابراهیمی در نیمه دوم بی‌نتیجه مانده و العربی در آستانه کسب نخستین پیروزی فصل جدید بود، در دقیقه ۲+۹۰ اشتباه عجیب مدافع این تیم در پاس دادن و توپ‌ربایی علی علوان کاری کرد تا این مهاجم اردنی الشمال در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با یک ضربه چیپ گل تساوی را بزند.

1910891

شاگردان پویا اسبقی در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با شکست سنگین مقابل العربی آغاز کنند، توانستند حریف قدرتمند و آسیایی خود را با نتیجه یک بر یک متوقف کنند و شروع موفقی داشته باشند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الشمال که فصل گذشته ۱۳ بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داده بود، در نخستین مسابقه خود با پیراهن تیم جدیدش حضور کامل مقابل العربی داشت.

دیدگاه‌ها