کد خبر : 1958124 | 25 مرداد 1402 ساعت 23:52 | 35.2K بازدید | 39 دیدگاه

پورعلی‌گنجی: به حیا و آرامش ما توهین نکنید

مدافع ملی پوش پرسپولیس نسبت به مشکلات مالی این تیم ابراز گلایه کرد.

پورعلی‌گنجی: به حیا و آرامش ما توهین نکنید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برتری پرسپولیس مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام تبریز عنوان کرد: ابتدا به تماشاگران‌مان تبریک می‌گویم. دست آن تماشاگران پرسپولیس که امروز آن بالا نشسته بودند یا از راه دور انرژی مثبت فرستادند، درد نکند تا این نتیجه مهم به دست بیاید.

او در خصوص بازی در ورزشگاه خانگی تراکتور در حضور تماشاگران این تیم ابراز کرد: یک تبریک ویژه به تماشاگران پرشور تراکتور می گویم؛ چراکه پس از 16-15 این هواداران پرشور را دیدم که خیلی خوب تیم خود را تشویق می کردند و جو فوق العاده‌ای را حس کردم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

مدافع میانی پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم اولین کشوری باشیم که بخواهیم درباره این قضیه صحبت کنیم. همه تیم‌های ایران از جمله استقلال و پرسپولیس، در مورد مسائل مالی حرف می‌زنیم. این دو باشگاه مدام در خصوص پول حرف می‌زنند، در حالی که مسائل مهم‌تری مثل زیرساخت در فوتبال است.

ویدئو: 308059

پورعلی‌گنجی یادآور شد: شما الان کشورهای همسایه را ببینید، متوجه خیلی از قضایا می‌شوید. درست نیست که فکر و ذهن خود و خانواده‌اش این باشد که پول به حساب خانواده‌اش می‌آید یا نه. به هر حال فوتبال بازی کردن یا هر ورزش حرفه‌ای دیگر زحمت زیادی می خواهد و تمام ورزشکاران باید در آرامش کامل باشند.

او تاکید کرد: امیدوارم این حیا و احترام بازیکنان پرسپولیس برای شاد کردن دل هواداران‌شان به شخصیت‌شان توهین نکند. امروز بازیکن جوان تا با تجربه پرسپولیس با تمام توان می‌جنگیدند تا برتری تیم حفظ شود. امیدوارم اعضای هیئت مدیره و آقای درویش دست به دست هم بدهند تا باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا نمایش خوبی ارائه دهد.

دیدگاه‌ها