کد خبر : 1958122 | 25 مرداد 1402 ساعت 23:43 | 64.2K بازدید | 34 دیدگاه

غیرمنتظره: این ستاره بارسا می‌خواهد برود!

آنسو فاتی از عدم اعتماد ژاوی هرناندز ناامید شده و خواستار ترک بارسلونا است.

غیرمنتظره: این ستاره بارسا می‌خواهد برود!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌ها، آنسو فاتی تصمیم به ترک بارسلونا گرفته و اقدام این وینگر باعث جلب توجه باشگاه‌های لیگ برتری شده است.

طبق گزارش آاس اسپانیا، فاتی احساس می‌کند که بازیکن مورد اعتماد ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نیست. او تا دقیقه 79 بازی ابتدایی فصل برابر ختافه روی نیمکت بود.

منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام از جمله تیم‌های لیگ برتری هستند که به دنبال جذب فاتی هستند. سرعت و تکنیک این بازیکن 20 ساله او را به یک ستاره هیجان انگیز تبدیل می‌کند اما او مشتاق حضور منظم در ترکیب است و علاقه‌ای به نیمکت نشینی ندارد.

1910831

فاتی 4 سال از قراردادش با بارسلونا باقی مانده اما اکنون احساس می‌کند که آینده‌اش دور از این باشگاه اسپانیایی است. او اولین بازی برای بارسلونا را در سال 2019 وقتی که تنها 16 سال داشت، انجام داد و با گلزنی مقابل رئال بتیس به جوانترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد.

او همچنین با گلزنی مقابل اینترمیلان به جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. در سال 2020 او مینیسک زانوی چپ خود را جراحی کرد و 9 ماه دور از میادین بود.

فاتی سپس پیراهن شماره 10 بارسلونا را در سال 2021 پس از لیونل مسی به دست آورد اما دیگر به عنوان یک بازیکن کلیدی در ترکیب اصلی به حساب نمی‌آید. او در مجموع 110 بازی برای بارسلونا انجام داده، 29 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل نیز ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها