کد خبر : 1958119 | 25 مرداد 1402 ساعت 23:25 | 51.4K بازدید | 185 دیدگاه

با غیرت و دعای خیر نمی‌شود تیم‌داری کرد؛

پیروانی: پرسپولیس وارد بحران شده است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه این تیم را رها کرده‌اند و بازیکنان با مشکل مالی مواجه هستند.

پیروانی: پرسپولیس وارد بحران شده است

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی پس از پیروزی پرسپولیس برابر تراکتور در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: بازی سخت و مهمی بود. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به هواداران عزیز، کادرفنی و بچه‌ها تبریک می‌گویم؛ همه تلاش کردند و زحمت کشیدند و توانستند سه امتیاز را بگیرند. بازی در این جو واقعا سخت بود. از مسئول برگزاری مسابقه تشکر می‌کنیم که شرایط را فراهم کردند. برای نماینده خوب کشورمان، تیم تراکتور تبریز، در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم؛ انشالله بتوانند موفق شوند و به مرحله بعد بیایند.

ویدئو: 308063

او در ادامه به گلایه از شرایط پرسپولیس پرداخت و گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم. بحث من این است که پرسپولیس رها شده است. این را به هواداران می‌گویم که سرمایه اصلی باشگاه هستند. پرسپولیس رها شده و هیچکس حمایت نمی‌کند. در حال حاضر مشکل اصلی ما، مشکل مالی است و الان در رختکن بازیکنان همه بر این باور بودند که بیایند صحبت کنند. من یه سوال از سازمان خصوصی‌سازی دارم؛ آقایان، آمدید به پرسپولیس کمک کنید اما مشکل به وجود آوردید. رئیس هم عوض شد و رئیس جدید هیچ احساس مسئولیتی نمی‌کند. من می‌خواهم بدانم چه کسی باید از تیم پرسپولیس حمایت کند؟ نه خصوصی‌سازی جلو می‌آید، نه اسپانسر داریم، نه پول و کمکی هست. از وقتی تیم سه قهرمانی آورده، فکر کردند همینطوری می‌شود قهرمان شد؟

ویدئو: 308064

وی افزود: هواداران بدانند. من چند روز پیش هم اطلاع‌رسانی کردم که شرایط تیم واقعا بحرانی است. شرایط پروژه اصلا خوب نیست. غیرت بچه‌ها و کادرفنی است که می‌آیند این نتایج را رقم می‌زنند. اگر خواب باشی، می‌توانند بیدارت کنند اما اگر خودت را به خواب بزنی، ۵۰ نفر ام نمی‌توانند بیدارت کنند؛ الان یک‌سری تیم‌ها می‌گویند سقف را رعایت کرده‌اند اما مطمئن باشید نکرده‌اند. من می‌خواهم بدانم پرسپولیس چه فرقی با برخی تیم‌ها دارد؟ پرسپولیس که میلیون‌ها هوادار دارد، باید مشکل مالی داشته باشد و برخی تیم‌ها در ناز و نعمت کارشان را جلو ببرند. این اصلا انسانی و منطقی و مشتی‌گری نیست‌.

ویدئو: 308065

پیروانی در پایان با اعتراض به عدم پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها عنوان کرد: حق پخش، ۷۰ درصد مشکلات اکثر تیم‌های دنیا را حل می‌کند اما ما این همه سال است در فوتبال هستیم و نفهمیدیم چه خبر است؛ می‌گویند دولتی است و باید حق پخش را بدهند یا ندهند. یک نفر جلو بیاید و تعیین تکلیف کند. شعار ندهیم. اینکه با کلمات بازی کنیم، هیچ اتفاقی‌ رخ نمی‌دهد. تا حق پخش فوتبال را ندهند، مشکلات حل نخواهد شد. پرسپولیس پرطرفدارترین است و سال گذشته سه قهرمانی آورده و باید بیشترین سهم را داشته باشد اما نداریم، تبلیغات محیطی دور زمین نداریم، اسپانسر نداریم، خصوصی‌سازی را نداریم؛ من فکر می‌کنم تیم ما با غیرت و تعصب و دعای خیر هواداران جلو می‌رود اما اینطور نمی‌شود تیم‌داری کرد. من هشدار می‌دهم کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند یک قدم جلو بیایند.

دیدگاه‌ها