کد خبر : 1957987 | 25 مرداد 1402 ساعت 16:26 | 20.3K بازدید | 10 دیدگاه

متاسفم که نتوانستم خود واقعی‌ام را نشان بدهم؛

پیام احساسی هافبک آلمانی با جدایی از اینتر

رابین گوزنس با انتشار متنی احساسی از اینتری‌ها که 18 ماه در جمع آنها بود، تشکر کرد.

پیام احساسی هافبک آلمانی با جدایی از اینتر

به گزارش "ورزش‌سه"، گوزنس فصل گذشته یکی از مهره‌های مورد توجه اینزاگی بود، اما این سرمربی برای اینکه بتواند ترکیب در دسترس تیمش را تقویت کند، گوزنس را در لیست خروجی قرار داد. اگرچه این بازیکن طی دوران حضورش در اینتر و به ویژه دیدار برگشت برابر بارسلونا نمایشی درخشان داشت و با گل بهنگام خود تاثیر زیادی در صعود نراتزوری از مرحله گروهی داشت.

این هافبک آلمانی که به تازگی به یونیون برلین پیوسته، پس از جدایی با انتشار متنی به شرح زیر از هواداران اینتر خداحافظی کرده است:
« متاسفانه اکنون ماجراجویی من با اینتر به پایان می‌رسد. من واقعا ناراحتم که این تیم عالی را بدون نشان دادن آنچه می‌توانم باشم، ترک می‌کنم. من می‌خواستم امسال از فرصت استفاده کنم و ارزش خودم که تا الان نتوانسته بودم نشان بدهم را اثبات کنم.

1910544
رابین گوزنس در لباس یونیون برلین تیم جدیدش در فصل پیش رو.

بدون بهانه‌جویی من اولین کسی هستم که باید عذرخواهی کند. تصمیمات متفاوتی گرفته شد. من فقط با اطمینان می‌توانم بگویم که من از لحظه اول با تمام وجود مایه گذاشتم، در هر روز و هر لحظه. من تلاش کردم بر مشکلات بدنی‌ام غلبه کنم، خودم رو بهبود ببخشم و مهره باارزشی برای اینتر باشم. به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد. اگر چه همه انتظارات متفاوتی داشتیم. در این مدت فقط عشق و علاقه بود که از سمت هم‌تیمی‌ها، شما طرفداران و کارکنان باشگاه احساس کردم. و در نهایت من مفتخرم که در این ۱۸ ماه اشتباه نکردم. کسانی بودند که به من می‌گفتند که رفتن به اینتر، انتخاب اشتباهی برای مسیر حرفه‌ای خواهد بود. من این رو قبول ندارم. برای یکی از بهترین تیم‌های تمام دوران‌ها بازی کردم، در فینال لیگ قهرمانان بودم، جام بردم و ۱۸ ماه سن‌سیرو خانه من بود. فقط یک چیز وجود داشت: افتخار و احترام.
اکنون ماجراجویی جدیدی برای من آغاز می‌شود. رویایی دیگر که به آن رسیدم. بازی در بوندس‌لیگا، کشورم، برای اولین بار. ممنون از اینتر برای همه‌چیز. با تمام وجودم از شما ممنونم.»

دیدگاه‌ها