کد خبر : 1957913 | 25 مرداد 1402 ساعت 11:58 | 52.1K بازدید | 56 دیدگاه

مافیا در بایرن: جرات دارید به این ستاره دست بزنید!

جایگاه مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در این باشگاه باعث شده که صحبت درباره کنار گذاشتن او دشوار باشد.

مافیا در بایرن: جرات دارید به این ستاره دست بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از حذف تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 قطر راهی تعطیلات شد و اتفاق تلخی که در حین اسکی برای او رخ داد تا امروز گریبانش را رها نکرده است. 

این بازیکن مجبور شد به دلیل شکستگی شدید پایش را به دست جراحان بسپارد و ادامه فصل را از دست داد اما روند درمانی را خیلی زود شروع کرد و پیش‌بینی می‌شد که بتواند بایرن را در تمرینات پیش فصل همراهی کند. 

او حتی کار روی چمن و با توپ را هم آغاز کرد اما مصدومیت دوباره به سراغش آمد و باعث شد که بازگشتش به میادین به تعویق بیفتد که خبر خوبی برای بایرن نبود چون یان زومر که به عنوان جانشین این بازیکن در ماه ژانویه به این باشگاه ملحق شده بود، تصمیم گرفت به اینتر ملحق شود و حالا آنها با نبود دروازه‌بانی مطمئن مواجه هستند. 

1897523

روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده که هیچکس در بایرن نمی‌تواند به درستی پیش‌بینی کند که نویر چه زمانی به شرایطی خواهد رسید که بتواند بار دیگر در دروازه این تیم قرار بگیرد. 

بسیاری از مدیران این باشگاه معتقد هستند که بهتر است بایرن بالاخره از نویر دل بکند و برای جذب یک جانشین و شماره یک مطمئن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند. نام‌هایی مانند مایک مینیان هم مطرح شده است. 

اما مسئله مربوط به قدرت خاصی است که نویر از آن برخوردار است. گفته می‌شود که مدیران بایرن احترام زیادی برای او قائل هستند اما فراتر از آن، این بازیکن نفوذ بسیار زیادی در این باشگاه دارد و همین موضوع کار را برای کنار گذاشتنش و انتخاب جانشین دشوار کرده است. 

آنها در حال حاضر به دنبال پیدا کردن جانشینی موقت برای او هستند تا زمانی که بتواند بار دیگر در ترکیب بایرن به میدان برود.

دیدگاه‌ها