کد خبر : 1957652 | 24 مرداد 1402 ساعت 12:55 | 33.6K بازدید | 16 دیدگاه

رسمی: تمدید قرارداد پدیده سیتی تا 2028

ریکو لویس، پدیده 18 ساله منچسترسیتی، قراردادش را به مدت پنج سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

رسمی: تمدید قرارداد پدیده سیتی تا 2028

به گزارش "ورزش سه"، لویس فصل گذشته نقشی کلیدی در قهرمانی منچسترسیتی در هر سه رقابت لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و در 23 دیدار برای این تیم به میدان رفت. 

تنها یک سال از قرارداد این بازیکن با سیتی باقی مانده بود اما مدیران این باشگاه خیلی زود مذاکرات را آغاز کردند و موفق شدند او را برای امضای قراردادی بلند مدت متقاعد کنند. 

صفحه رسمی این باشگاه دقایقی قبل با انتشار پستی خبر داد که قرارداد این پدیده 18 ساله به مدت پنج سال دیگر و تا سال 2028 تمدید شده تا خیال مدیران سیتی از حضور او در ورزشگاه اتحاد راحت باشد. 

1909948

لویس پس از امضای قرارداد جدید به سایت رسمی باشگاه گفت: «امسال سالی باورنکردنی برای من بود و حالا امضای این قرارداد به این معناست که رویایم به حقیقت تبدیل شده است. به عنوان یک هوادار سیتی به خاطر دارم که وقتی بچه بودم جشن‌های قهرمانی را تماشا می‌کردم و آنجا تنها جایی بود که همیشه دوست داشتم باشم. 

این که می‌دانم قرار است تا سال 2028 اینجا باشم بسیار خوشحالم می‌کند و بی‌صبرانه منتظرم تا به تلاش کردن و پیشرفت کردن ادامه دهم. همه در این باشگاه فوق العاده هستند، از آکادمی که در آن چیزهای بسیاری یاد گرفتم تا هواداران که با تمام وجود برای خوشحالی آنها و موفقیت این باشگاه تلاش خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها