کد خبر : 1957595 | 24 مرداد 1402 ساعت 05:40 | 68.1K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره محبوب بارسا در مادرید طرد شد (عکس)

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، شب گذشته در ترکیب اتلتیکو مادرید به میدان نرفت و ظاهرا رابطه خوبی با هم تیمی‌هایش هم ندارد.

ستاره محبوب بارسا در مادرید طرد شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لالیگا به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که فلیکس در این بازی در ترکیب اصلی اتلتیکو جایی نداشت و روی نیمکت نشست و در طول 90 دقیقه هم وارد زمین نشد تا مشخص شود که دیه‌گو سیمئونه مصمم است که از این بازیکن در ترکیبش استفاده نکند. 

این ستاره پرتغالی پیش از این مدعی شده بود که رویای بازی با پیراهن بارسلونا را در سر دارد و این ابراز علاقه علنی و غیرمنتظره باعث شد که مدیران بارسا هم به صورت جدی به فکر جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند. 

این موضوع به هیچ وجه به مذاق مدیران، کادر فنی و هواداران اتلتیکو خوش نیامد و آنها بارها در طول این مدت از این بازیکن و اظهاراتش انتقاد کردند و به نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم هم موضع مشابهی دارند.

1909862

تصاویر منتشر شده از بازی امشب اتلتیکو برابر گرانادا نشان می‌دهد که فلیکس با فاصله از دیگر بازیکنان این تیم روی نیمکت نشسته و هیچ یک از بازیکنان حاضر نشده که کنار او بنشیند. 

ظاهرا این ستاره پرتغالی حالا شرایط سختی را به خاطر ابراز علاقه‌اش به بارسا در مادرید سپری می‌کند و فقط امیدوار است که بتواند هرچه زودتر راهی بارسلونا شود تا بیش از این مجبور به تبعید شدن روی نیمکت و طرد شدن از سوی هم تیمی‌هایش نشود.

دیدگاه‌ها