کد خبر : 1957547 | 23 مرداد 1402 ساعت 23:24 | 15.5K بازدید | 2 دیدگاه

هواداران یونایتد دست‌بردار نیستند: گلیزرها بیرون (عکس)

هواداران منچستریونایتد در آستانه بازی با ولورهمپتون اعتراضات جدیدی را علیه گلیزرها برگزار کردند.

هواداران یونایتد دست‌بردار نیستند: گلیزرها بیرون (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد پیش از بازی با ولورهمپتون تظاهرات بیشتری علیه مالکیت گلیزرها در این باشگاه برگزار کردند.

شیاطین سرخ فصل را در حالی آغاز کردند که آمریکایی‌ها همچنان مالکیت باشگاه را در دست دارند. هواداران امیدوار بودند مالکان فعلی سهام باشگاه را در تابستان به شیخ جاسم بن حمد آل ثانی از قطر یا سر جیم رتکلیف، سرمایه دار بریتانیایی، بفروشند.

هواداران یونایتد پس از خودداری گلیزرها از پذیرش پیشنهادات بیش از 6 میلیارد یورو برای فروش باشگاه خشمگین شده‌اند.

امشب، اعضای گروه The 1958، گروهی که مالکان آمریکایی را به «18 سال بی‌تدبیری و سکوت» متهم می‌کنند، قبل از شروع بازی در حوالی ورزشگاه اولدترافورد یک بار دیگر اعتراض خود را نشان دادند.

1909771

بنرهای همیشگی "گلیزرها بیرون" به نمایش گذاشته شده بود، در حالی که همچنین آن‌ها شعارهای جدیدی را روی بنرها نوشته بودند.

روی یکی از بنرها نوشته شده بود: "خب بچه‌ها. 60 دقیقه بعد از بازی با فارست همچنان بنشینید، ما می‌خواهیم گلیزرها بیرون بروند."

1909772
1909770

این بنر از هواداران می‌خواست در صورتیکه مالکیت همچنان واگذار نشده باشد، پس از بازی خانگی آینده شیاطین سرخ با ناتینگهام فارست، یک ساعت در ورزشگاه بنشینند.

نوامبر گذشته، یونایتد اعلام کرد که گلیزرها مایل به فروش باشگاه به عنوان بخشی از طرحی برای شناسایی جایگزین‌های استراتژیک هستند. با این وجود هنوز این باشگاه در مالکیت خانواده گلیزر است و آینده باشگاه هنوز برای طرفداران مورد سوال است.

1909773

دیدگاه‌ها