کد خبر : 1957424 | 23 مرداد 1402 ساعت 15:25 | 40.7K بازدید | 1 دیدگاه

تبعید ماشین‌گلزن به سکوها؛

بهترین‌ گلزن تاریخ لیگ‌برتر، نیم‌فصل لیگ‌ را از دست داد!

جدیدترین حکم‌ خشن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه جاوید صادر شده است.

 بهترین‌ گلزن تاریخ لیگ‌برتر، نیم‌فصل لیگ‌ را از دست داد!

به گزارش "ورزش سه" پس از شکایت باشگاه کراپ‌الوند از مهدی جاوید که کار را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان کشاند، جلسه‌ای مابین مدیران دو باشگاه به همراه آقای‌ گل فوتسال ایران با رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برگزار شد. در آن نشست مقرر گردید که تا ظرف ۲۴ ساعت آینده بین دو باشگاه کراپ‌الوند و مس سونگون تعاملی برقرار شود و آتش‌بسی بین جاوید و باشگاه کراپ صورت بگیرد. اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد هیچ صلحی بین دو تیم لیگ‌ برتری انجام نپذیرفت تا خود کمیته تعیین وضعیت پیرامون این مسئله اقدام نماید.

1909558

با استناد به حکمی که از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صبح امروز صادر شد، مهدی جاوید با محرومیت چهارماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم شده است. طبق این حکم، آقای گل فوتسال ایران نیم فصل لیگ برتر فوتسال را از دست خواهد داد و همچنین اگر در برنامه‌های وحید شمسایی سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان برای حضور در تورنمنت برزیل جای داشته باشد، قطعا از همراهی تیم‌ملی در این مسابقات نیز باز خواهد ماند.

اگرچه مهدی جاوید و باشگاه مس سونگون، فرصت فرجام‌خواهی دارند. زیرا رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

1909559

دیدگاه‌ها