کد خبر : 1957246 | 22 مرداد 1402 ساعت 20:09 | 43.6K بازدید | 19 دیدگاه

آفساید در آفساید: عجایب بازی بزرگ هفته اول!

دیدار چلسی و لیورپول در نیمه اول شاهد دو گل مردود به دلیل آفساید بود. گل‌هایی که توسط صلاح و بن چیلول به ثمر رسید ولی مردود شد.

آفساید در آفساید: عجایب بازی بزرگ هفته اول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس بزرگ‌ترین بازی این هفته را از ساعتی پیش در لندن و در خانه چلسی، ورزشگاه استمفوردبریج، آغاز کرده‌اند.

لیورپول در دقیقه 18 قفل دروازه‌ها را باز کرد و پاس تماشایی محمد صلاح توسط لوئیس دیاز به گل تبدیل شد تا قرمزها از حریف آبی‌پوش خود پیش بیفتند.

1909229

اما در ادامه نیمه اول سه بار دیگر توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. اما تنها یک گل برای چلسی پذیرفته شد. در دو مورد دیگر چلسی و لیورپول توپ را از خط دروازه هم عبور دادند اما این دو گل آفساید اعلام شده و پذیرفته نشد.

1909226

در دقیقه 2۹ محمد صلاح توپ را وارد دروازه چلسی کرد و به نظر می‌رسید قرمزها در این بازی خارج از خانه اختلاف را به دو گل رسانده‌اند. پاس عمقی الکساندر آرنولد را صلاح با خونسردی وارد دروازه سانچز کرد. داور ابتدا گل را پذیرفت ولی بررسی با VAR نشان داد که صلاح در موقعیت آفساید قرار داشته است.

ویدئو: 307664

 هشت دقیقه بعد چلسی با پاس بن چیلول توسط اکسل دیساسی به گل رسید تا بازی با تساوی دنبال شود.

تنها دو دقیقه بعد از این گل چلسی، در دقیقه 39، آبی‌ها یک بار دیگر توپ را از خط دروازه لیورپول عبور دادند. فرناندز با پاسی تماشایی توپ را در اختیار بن چیلول گذاشت تا او از آلیسون عبور کرده و توپ را وارد دروازه خالی لیورپول کند. اما این بار هم VAR نشان داد که چیلول در زمان ارسال پاس فرناندز در آفساید قرار داشته است.

1909227
ویدئو: 307665

بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید. این نیمه چهار گل داشت که دو گل آفساید تشخیص داده شد و مردود شد.

دیدگاه‌ها