کد خبر : 1957139 | 22 مرداد 1402 ساعت 12:50 | 61.2K بازدید | 25 دیدگاه

پرونده نیمار بسته شد: بازگشت بارسا به ستاره پرتغالی

بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.

پرونده نیمار بسته شد: بازگشت بارسا به ستاره پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همچنان در تلاش است تا با جذب بهترین بازیکنان ممکن بتواند تیمش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند. 

مدیران این باشگاه پیش از این موفق شده بودند ایلکای گوندوگان را به عنوان یکی از ستاره‌های مدنظر ژاوی به خدمت بگیرند، در حال بررسی شرایط بازیکنانی مانند برناردو سیلوا و ژوائو کانسلو بودند. 

آن‌ها همچنین صحبت‌هایی را با نیمار انجام داده بودند تا بتوانند این ستاره برزیلی را بار دیگر به بارسا برگردانند. اشتیاق او باعث شده بود که این کار چندان دشوار به نظر نرسد. 

نیمار از مدیران پاری سن ژرمن خواسته بود با جدایی او موافقت کنند و این درخواست مورد قبول آنها قرار گرفته بود. هرچند ژاوی برای جذب او مردد بود اما انتظار می‌رفت که این انتقال نهایی شود. 

1907245

با این حال، ارائه پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه عربستانی الهلال باعث شد که شرایط کاملا تغییر کند. پی اس جی با این پیشنهاد هنگفت کاملا موافق است و نیمار هم برای پوشیدن پیراهن این تیم وسوسه شده است.

به این ترتیب بارسا قصد دارد بار دیگر شرایط جذب ژوائو فلیکس را که پیش از این در فهرست خریدهایش قرار داشت بررسی کند تا او را به عنوان جانشین نیمار که پیوستنش به این باشگاه بسیار دور از انتظار است به خدمت بگیرد. 

مذاکره با مدیران اتلتیکو مادرید و جلب نظر مثبت آنها کار سختی به نظر می‌رسد اما بارسا برای تقویت تیمش و دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و همچنین درخشش در لیگ قهرمانان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها