کد خبر : 1956774 | 20 مرداد 1402 ساعت 23:52 | 58.4K بازدید | 53 دیدگاه

با ثبت هت‌تریک در دیدار افتتاحیه لیگ عربستان

خط و نشان فیرمینو برای رونالدو، بنزما و مانه

روبرتو فیرمینو در نخستین دیدار رسمی خود برای الاهلی، دست به هت تریک زد و برای آقای گلی خط و نشان کشید.

خط و نشان فیرمینو برای رونالدو، بنزما و مانه

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست لیگ حرفه‌ای عربستان برای بابی فیرمینو رویایی آغاز شد. ستاره برزیلی که تابستان امسال و پس از پایان قراردادش با لیورپول تصمیم گرفت راهی خاورمیانه شود، با هت تریک برابر الحزم، خیلی زود برای رونالدو و دیگر رقبا خط و نشان کشید.

ویدئو: 307542

ستاره الاهلی برای ثبت نخستین گل در لیگ حرفه‌ای عربستان فقط به ۶ دقیقه زمان نیاز داشت. پس از ارسال زمینی آلن سن ماکسیمین به سمت راست، او علی مجرشی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با یک ارسال دقیق به روی دروازه، فیرمینو را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن به تور دروازه بوسه زد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

1908331

فیرمینو برای رسیدن به گل بعدی خود تنها چهار دقیقه صبوری به خرج داد. روی همکاری فوق العاده ستاره‌های لیگ برتری الاهلی، این تیم به گل دوم رسید. ابتدا آلن سن ماکسیمین، بازیکن سابق نیوکاسل توپ را به سمت راست برد و ریاض محرز ستاره فصل قبل سیتی را در موقعیت خوبی قرار دارد که سانتر زمینی او در مقابل دروازه خالی به بابی فیرمینو، مهاجم سابق لیورپول رسید تا حساب کار 2 بر صفر شود.

ستاره بی چون و چرای دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ عربستان، در دقیقه 53 موفق به ثبت هت تریک شد که البته این گل توسط داور رد شد. روی پاس خوبی که ازگیان الیوسکی به فیرمینو داد، او در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف، توپ را به گوشه دروازه فرستاد ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

1908333

بالاخره هت تریک این بازیکن در دقیقه 72 تکمیل شد. ارسال دیدنی سن ماکسیمین به دهانه دروازه، نصیب بابی فیرمینو شد که ضربه سر او را ابتدا گلر الحزم برگشت داد ولی در ادامه توپ برابر این بازیکن قرار گرفت و او توانست دروازه حریف را برای بار سوم باز کند.

در پایان الاهلی به لطف هت تریک بابی فیرمینو، سه بر یک از سد حریف خود گذشت. ستاره برزیلی اهلاوی، خیلی زود برای آقای گلی خط و نشان کشید و ستاره‌های پرتعداد حاضر در لیگ عربستان از جمله رونالدو، بنزما، مالکوم، مانه و سایرین، رقابت دیدنی برای به دست آوردن کفش طلای لیگ حرفه‌ای دارند.

1908330

دیدگاه‌ها