کد خبر : 1956565 | 20 مرداد 1402 ساعت 02:43 | 18.6K بازدید | 8 دیدگاه

پیروزی مهم آپوئل: ساپینتو در حوالی لیگ کنفرانس

تیم فوتبال آپوئل موفق شد در دور سوم پلی آف لیگ کنفرانس، از سد میزبان خود عبور کند.

پیروزی مهم آپوئل: ساپینتو در حوالی لیگ کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت از دور سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ کنفرانس، تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا با هدایت ریکاردو ساپینتو موفق شد با 2 گل از سد میزبان خود دیلاگوری گرجستان عبور کند و کار راحتی در بازی برگشت داشته باشد.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست این دیدار، ضربه سر گئورگی کوستادینوف روی اشتباه مدافعان دیلاگوری به گیورگی کویلیتایا رسید که ضربه قیچی برگردان این بازیکن را سنگربان میزبان مهار کرد و اوسیودالسیو گومز در ریباند توانست دروازه حریف را باز کند.

1907936

آپوئل در دقیقه 64 به گل دوم رسید. پس از اینکه شاگردان ساپینتو پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شدند، جورجیوس افرم پشت این توپ ایستاد و ضربه او روی اشتباه مهلک سنگربان دیلاگوری به گل دوم نماینده قبرس تبدیل شد.

در نهایت نیز این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود آپوئل به پایان رسید تا شاگردان ساپینتو گام بزرگی برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ کنفرانس بردارند. بازی برگشت نیز پنج‌شنبه هفته بعد در قبرس برگزار می‌شود.

1907934

در صورت صعود آپوئل به دور پایانی مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس، این تیم باید با برنده دیدار خنت بلژیک و پوگون شچچین لهستان روبرو شود.

دیدگاه‌ها