کد خبر : 1956459 | 19 مرداد 1402 ساعت 18:46 | 51.1K بازدید | 46 دیدگاه

روز بد رئال کامل شد: گولر زیر تیغ جراحی

آردا گولر، ستاره تازه‌وارد رئال مادرید، به دلیل پارگی مینیسک تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

روز بد رئال کامل شد: گولر زیر تیغ جراحی

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم نهایی درباره روش درمانی آردا گولر، ستاره ترک تبار رئال مادرید، گرفته شده است. هم بازیکن و هم باشگاه می‌دانند که روش درمان محافظه‌کارانه فایده‌ای نخواهد داشت و این بازیکن برای درمان قطعی به زودی زانوی خودش را عمل خواهد کرد. این بازیکن روز 29 جولای در جریان تمرینات تیمی دچار پارگی جزئی مینیسک شد.

در مورد این نوع مصدومیت، همه مختصصان جراحی را توصیه می‌کنند. باشگاه رئال مادرید به همراه این بازیکن یک دوره مشاوره را نزد متخصصان این حوزه انجام دادند و تقریبا همه آن‌ها عمل جراحی را پیشنهاد دادند.
ابتدا گولر و باشگاه مایل بودند که یک درمان بدون جراحی را انجام بدهند اما در این روش، روند بهبود کند است و تضمین طولانی مدتی هم وجود ندارد.

1907745

در نهایت باشگاه رئال مادرید به همراه این بازیکن تصمیم گرفتند که برای درمان مصدومیت گولر، این بازیکن زانوی خود را جراحی کند.

بعد از مصدومیت گولر، بسیاری این اتفاق را شبیه به مصدومیت آنسو فاتی می‌دانند و رئال نمی‌خواهد ستاره جوان تیمش به سرنوشتی مشابه بازیکن بارسلونا دچار شود به همین دلیل سعی کردند با قاطعیت بهترین راه برای درمان این بازیکن را پیدا کنند.

باشگاه رئال مادرید به بازیکن ترکیه‌ای خود علاقه‌مند است و از تمامی امکانات ممکن برای حمایت از این بازیکن استفاده کرده است. کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، نیز از بازیکن جوان تیمش حمایت کرد، اما در صحبتی عجیب او را بیگانه توصیف کرد و همچنین مصدومیت این بازیکن را با جیانلوئیجی بوفون مقایسه کرد.

اما این تنها خبر بد امروز برای طرفداران رئال مادرید نبود، در جریان تمرینات امروز لوس بلانکوس، تبیو کورتوا، دروازه‌بان این تیم، دچار مصدومیت شدید شد و طبق شنیده‌ها رباط صلیبی این ستاره بلژیکی پاره شده است و این بازیکن فصل پیش رو را از دست خواهد داد. با این شرایط رئال مادرید چند روز مانده به آغاز فصل، باید به فکر خرید یک دروازه‌بان جدید باشد.

دیدگاه‌ها