کد خبر : 1956380 | 19 مرداد 1402 ساعت 12:26 | 37.7K بازدید | 4 دیدگاه

گلر سابق پرسپولیس زیر تیغ جراحان رفت

امیرحسین حاجی‌آقا، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، از ناحیه کمر تحت جراحی قرار گرفت.

گلر سابق پرسپولیس زیر تیغ جراحان رفت

به گزارش ورزش سه، امیرحسین حاجی‌آقا  در ترکیب تیم جوانان و امیدهای پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و به واسطه درخشش در این تیم با تصمیم یحیی گل‌محمدی و داوود فنایی به تیم بزرگسالان اضافه شد. این بازیکن جوان تا نیم فصل لیگ بیست و یکم در‌ جمع سرخپوشان حضور داشت اما سپس با پیشنهادی از ماکادونیا جورج پتروف مواجه شد تا ایران را به مقصد مقدونیه ترک کند.

حاجی‌آقا با هدف حضور ثابت در دروازه جورج پتروف راهی این تیم شده بود، با درخشش رقیب خود فرصت بازی پیدا کرد تا تنها پس از یک فصل حضور در این تیم و البته کسب عنوان قهرمانی جام حذفی مقدونیه، این تیم را ترک کرده و اسکوپیه مقدونیه را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کند.

اما حاجی‌آقا که برای تعطیلات راهی ایران شده بود، به دلیل مسائل سیاسی در اخذ ویزا و بازگشت به مقدونیه دچار مشکل شد و در شرایطی که باشگاه اسکوپیه از طریق فیفا پیگیر این مشکل بود اما اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداد تا گلر سابق پرسپولیس دچار چالشی جدی شود.

1907624

با این حال حاجی‌آقا که در ایران حضور داشت، از فرصت استفاده کرد و زیر تیغ جراحان رفت تا مشکل قدیمی خود را برطرف کند. گلر سابق پرسپولیس درباره دلیل جراحی خود توضیح می‌دهد: من یک غده چربی در کنار نخاعم داشتم و همین موضوع باعث شد بعد از عید کمرم را عمل کنم.

او در ادامه می‌گوید: من از مدتی قبل می‌دانستم که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم اما با توجه به اینکه در خارج از کشور حضور داشتم، شرایط برایم وجود نداشت. در این مدت که در ایران حضور داشتم، از این فرصت استفاده کردم.

حاجی‌آقا همچنین درباره شرایط خود توضیح می‌دهد: حدود یک ماه و نیم جلسات فیزیوتراپی را پشت سر گذاشتم و الان بهتر هستم و دو هفته است که تمریناتم را زیر نظر آقای امید استوان آغاز کرده‌ام.

او در خصوص آخرین شرایط خود می‌گوید: متاسفانه ویزای من صادر نشد اما با این حال من تا دی ماه با تیم اسکوپیه قرارداد دارم. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و انشاالله زمانی که به آمادگی کامل برسم، تصمیمم را درباره آینده می‌گیرم.

دیدگاه‌ها