کد خبر : 1956322 | 19 مرداد 1402 ساعت 01:20 | 7.8K بازدید | 7 دیدگاه

به تصمیم هیات مدیره احترام می گذاریم

پورموسوی: راضی نیستم اما خوشحالم

سرمربی استقلال خوزستان از تساوی مقابل رقیب اصلی فصل گذشته خوشحال و ناراحت است!

پورموسوی: راضی نیستم اما خوشحالم

به گزارش ورزش سه، سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با شمس آذر قزوین گفت: همانطور که دیروز هم گفتم همیشه اولین بازی سخت است، با توجه به اینکه فقط ۱۵ جلسه تاکتیکی کار کرده بودیم در نیمه اول در حد خودمان ظاهر نشدیم در نیمه دوم با صحبت هایی که انجام شد سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم بر خلاف جهت بازی متاسفانه گل خوردیم ولی بچه ها تلاش کردند و در دقایق پایانی گل مساوی را زدند و از این بابت خوشحال هستیم اما نسبت به کسب تک امتیاز راضی نیستیم و به دنبال سه امتیاز بودیم و با تعویض هایی که انجام دادیم به دنبال برد بودیم و شرایط طوری رقم خورد که با توجه به شکل بازی حریف کار برای ما سخت شد اما خدا را شکر می کنیم که توانستیم از این بازی سخت یک امتیاز بگیریم.

1907510

او در مورد حواشی پیش آمده قبل از بازی ادامه داد: من خودم امروز صبح که سوال کردم گفتند آقای بابادی(مدیرعامل) همچنان در مجموعه هستند و باید به عنوان عضوی از این مجموعه به تصمیم هیات مدیره احترام بگذاریم. آقای بابادی زحمات زیادی برای تیم کشیده و نقش بسزایی در صعود این تیم در فصل گذشته داشته و مطمئنا با توجه به علاقه ای که او نسبت به این تیم دارد قبل از بازی خودم به آقای بابادی زنگ زدم که برای بازی بیاید فکر می کنم خارج از اهواز بود. آرزوی موفقیت کرد و قول داد همچنان در کنار ما بماند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد سوال خبرنگار مبنی بر عملکرد ضعیف خط جلو توضیح داد: ما در نیمه اول مشکل مهاجم نداشتیم خط هافبک ما آنطور که باید بازی نکرد زیرا سلطانی مهر و مطلق زاده را سه روز قبل از شروع مسابقات گرفتیم و آن ها دو جلسه تمرین کردند. تیم هایی که مثل ما هستند باید تا آخرین لحظه بایستند تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم. به همین خاطر در نیه اول خط هافبک خوب عمل نکرد اما در نیمه دوم بهتر شد. ما امروز فقط ۱۷ بازیکن داشتیم. بچه ها در تحویل مدارک کم کاری کردند و واقعا دستمان بسته بود. در هفته های بعدی با توجه به اینکه شرایطمان بهتر می شود و اینکه بیشتر تمرین تاکتیکی می کنیم شرایط عوض خواهد شد. از مساوی راضی نیستیم و فقط چون بچه ها تا آخرین لحظه جنگیدند خوشحال هستیم. روزنه های امید در این تیم هست. دیروز هم به مدیران شرکت گفتم نسبت به تیمی که بستیم ایمان و اعتقاد داریم و ققط زمان کم داریم. با توجه به تعطیلی پیش رو شرایط تیم ما از این بهتر می شود.

دیدگاه‌ها