کد خبر : 1955914 | 17 مرداد 1402 ساعت 17:31 | 39K بازدید | 17 دیدگاه

دوست داشتم در ایران مربیگری کنم؛

کاپیتان سپاهان: مورایس من را نخواست و آمدم گل‌گهر!

هادی عقیلی می‌گوید به دنبال فرصتی برای بازگشت به فوتبال ایران بوده و به همین دلیل به پیشنهاد باشگاه‌ گل‌گهر پاسخ مثبت داده است.

کاپیتان سپاهان: مورایس من را نخواست و آمدم گل‌گهر!

به گزارش "ورزش‌ سه"، حضور هادی عقیلی کاپیتان سابق سپاهان و تیم ملی در تیم فوتبال گل‌گهر، که قرار است به عنوان دستیار مارینوس اوزونیدیس در فصل پیش رو فعالیت کند، بی‌شک یکی از جذابیت‌های لیگ بیست و سوم خواهد بود. مربی جوانی که پس از درخشش در دوران بازیگری، حالا تمام تلاشش را به کار گرفته که در عرصه مربیگری هم همان‌قدر شاخص و خیره‌کننده باشد.

هادی عقیلی که در لایو اینستاگرام "‌ورزش‌ سه"، گپ و گفتی با خبرنگار ما داشت، در خصوص اضافه شدن به جرگه مربیان لیگ برتر گفت: همان‌طور که خاطرتان هست، من دو سال پیش بود که کارم را با تیم شهر خودرو مشهد شروع کردم، اما آن ماجراهای مربوط به انتقال باشگاه اتفاق افتاد و خیلی ادامه پیدا نکرد و فقط در بازی اول حضور داشتیم. در این دو سال در حال رصد کردن لیگ بودم. به هر حال از فوتبال که نمی‌توانیم جدا باشیم. منتظر فرصتی بودم که برگردم. امسال این فرصت پیش آمد و در خدمت باشگاه گل‌گهر هستم.

او درباره دلیل انتخاب گل‌گهر به عنوان باشگاه جدید خود توضیح داد: پیشنهادی بود که باشگاه به من داد. بعد از اینکه پیشنهاد آمد، صحبت کردیم و به من گفتند که مربی خارجی چه کسی است. الان هم اینجا هستیم برای اینکه بتوانیم به تیم گل‌گهر برای موفقیت کمک کنیم.

عقیلی همچنین درباره شایعاتی که پس از پایان لیگ بیست و سوم درباره اضافه شدن او به کادر فنی مورایس وجود داشت، بیان کرد: من هم اخبار را می‌خوانم و در جریان هستم، ولی اینکه بخواهند با من صحبت کنند، چیزی نبوده است. تنها صحبتی که داشتم با باشگاه گل‌گهر بود. البته سال پیش صحبتی با یکی دو تیم داشتم. البته به غیر از سپاهان که سال پیش قرار بود اتفاقاتی بیفتد ولی صحبتی از طرف سپاهان نشد.

1898173

او در واکنش به درخواست‌های هواداران سپاهان برای حضور یک مربی که با فرهنگ ایران آشنایی داشته باشد و این موضوع را به مورایس انتقال دهد، گفت: مردم شهر اصفهان لطف دارند، ولی چنین چیزی نبوده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط طلایی‌پوشان عنوان کرد: اگر اجازه بدهید از این سوال بگذریم، چون به نظرم زمانی که بازیکنان در حال کار کردن با تیم دیگری هستند، درباره تیم سابق خود حرف می‌زنند، حرفه‌ای نیست. من در خدمت گل‌گهر هستم و بهتر است صحبتی نکنم‌.

عقیلی همچنین درباره ارتباط خود با محرم نویدکیا توضیح داد: ما کماکان با هم دوست هستیم و اتفاقا دی‌ماه من ایران بودم و یکدیگر را دیدیم.‌ اتفاقات محمود کریمی هم بود. دوستی ما سر جای خودش است. ارتباط به این شکل نیست که همیشه به یکدیگر زنگ بزنیم اما زمانی که به ایران می‌آمدم، همدیگر را می‌دیدیم.

دیدگاه‌ها