کد خبر : 1955657 | 16 مرداد 1402 ساعت 17:15 | 61.3K بازدید | 67 دیدگاه

مانه خیال النصری‌ها را راحت کرد: صلاح آنجاست!

سادیو مانه، ستاره النصر، به درخواست هواداران این تیم درباره حضور محمد صلاح پاسخ داد.

مانه خیال النصری‌ها را راحت کرد: صلاح آنجاست!

به گزارش "ورزش سه"، مانه تنها یک فصل در بایرن مونیخ دوام آورد و تابستان امسال این باشگاه را ترک کرد تا راهی عربستان شود و در کنار کریستیانو رونالدو به میدان برود. 

شرایط سختی که در فصل اول حضور در آلیانز آرنا برای این بازیکن به وجود آمد باعث شد که او تصمیم به ترک بایرن بگیرد. مدیران این باشگاه بارها در طول چند هفته اخیر تاکید کرده بودند که دیگر نیازی به حضور او ندارند و توماس توخل هم نام او را در فهرست مازاد قرار داده بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که او تنها یک فصل پیش از این در بین ستاره‌های لیورپول بود که نقش مهمی را در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان و حضور در کورس قهرمانی لیگ برتر تا هفته آخر ایفا کرده بود. 

1904220

هواداران النصر از حضور این ستاره سنگالی در تیم‌شان بسیار خوشحال هستند. آنها به خوبی خاطرات خوب او در لیورپول را به یاد دارند و همین باعث شده از مانه بخواهند که محمد صلاح را هم برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند. 

گل عربی فیلمی را منتشر کرده که در آن هواداران این تیم با صدای بلند این درخواست را از مانه مطرح می‌کنند اما او آب پاکی را روی دست آنها می‌ریزد و در پاسخ فریاد می‌زند: «صلاح در لیورپول است!»

مدیر برنامه صلاح پیش از این تاکید کرده بود که او تصمیمی برای پیوستن به فوتبال عربستان ندارد و به قراردادش با لیورپول که سال گذشته آن را تمدید کرد پایبند است.

دیدگاه‌ها