کد خبر : 1955638 | 16 مرداد 1402 ساعت 15:52 | 11.2K بازدید | 20 دیدگاه

بایرن: حرف‌های ایجنت مانه چیز جدیدی نیست

باشگاه بایرن مونیخ به اتهامات درباره رفتار نژادپرستانه با سادیو مانه، بازیکن سابق این تیم واکنش نشان داد.

بایرن: حرف‌های ایجنت مانه چیز جدیدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، سادیو مانه با هم تیمی خود لروی سانه در رختکن این تیم درگیر شد. این اتفاق باعث شد تا وینگر سنگالی با محرومیت از طرف باشگاه خود روبرو شود.
سیسه، مدیر برنامه‌های سادیو مانه این اتفاق را نژادپرستانه خواند و اعلام کرد که سانه و باشگاه بایرن مونیخ بخاطر رنگ پوست این بازیکن با او مشکل دارند.
سیسه همچنین گفت که دلیل خروج مانه از بایرن فوتبالی نبود و باوارایی‌ها دوست نداشتند که یک آفریقایی، پردآمدترین بازیکن تیمشان باشد.

1906415

حال باشگاه بایرن مونیخ به این اتهامات پاسخ داده است و در بیانه‌ای اعلام کرد: " ما قرارداد سادیو مانه را با توافق دوجانبه لغو کردیم. اتهامات نژادپرستی که اکنون توسط اطرافیان سادیو مطرح می‌شود، از ابتدا شنیده می‌شد و بی اساس است. مربی ما توماس توخل نیز هرگز به سادیو نگفته است که نمی‌تواند از او استفاده کند. بایرن مونیخ، سادیو مانه را به عنوان یک انسان و به عنوان یک بازیکن دوست داشت. متأسفانه، اهدافی که در زمان امضا با او تعیین کردیم، محقق نشد. در فوتبال این اتفاق می افتد. ما برای سادیو بهترین ها و موفقیت های زیادی را در باشگاه جدیدش آرزو می کنیم."

1906416

مانه بعد از جدایی از بایرن مونیخ، به النصر عربستان پیوست تا هم تیمی جدید کریستیانو رونالدو در این تیم باشد. این بازیکن امیدوار است در تیم جدیدش بتواند تجربه تلخ حضور در آلمان را به دست فراموشی بسپارد.

دیدگاه‌ها