کد خبر : 1955621 | 16 مرداد 1402 ساعت 14:25 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

در انتظار قرارداد با یک مهاجم خارجی یا داخلی؛

شگفت انگیز،گل گهر با ده بازیکن جدید وارد می‌شود

با وجود جذب ابراهیم بایش گل گهر کماکان دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای بازی در نوک خط حمله است.

شگفت انگیز،گل گهر با ده بازیکن جدید وارد می‌شود

به گزارش"ورزش سه" ماریوس اوزینیدیس سرمربی یونانی گل گهر گزینه هایی  را برای دو پست خط تهاجمی به مسئولان باشگاه برای جذب داده . یکی از این دو بازیکن که ابراهیم بایش عراقی بود شب گذشته با گل گهر به توافق رسید تا پیش از آغاز لیگ برتر فقط یک بازیکن دیگر از لیست مرد یونانی برای جذب باقی مانده باشد. 
براساس اخبار، اوزینیدیس کماکان روی جذب یک مهاجم نوک و تمام کننده اصرار دارد و در این ارتباط مذاکره با گزینه هایی از ایران و همچنین گزینه های خارجی از برزیل و آفریقا در حال انجام است. آنچه به نظر می رسد اینست که یکی از این  گزینه‌ها تا قبل از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به تیم اضافه خواهند شد. گل گهر در این فصل یونس شاکری، امین قاسمی نژاد، مرتضی تبریزی و استنلی کی روش را در پست مهاجم نوک از دست داده و در حال حاضر برای این پست اریک بایناما و امیر شهیم را دارد. 

1906377

گل گهر با توجه به تغییرات بنیادینی که از زمان حضور اوزینیدیس در ترکیب تیمش انجام داده یکی از ناشناخته ترین و البته کنجکاوی برانگیزترین تیم‌ها پیش از شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر است. آن‌ها تا الان 9 بازیکن گرفته اند و با اضافه شدن یک مهاجم نوک خارجی و با ده بازیکن جدید فصل را شروع می‌کنند در حالی که تا الان یازده بازیکن از این تیم جدا شده اند. 
گل گهر فصل گذشته و در مسابقات لیگ برتر 40 گل به ثمر رسانده و پنجمین خط حمله موفق را به خود اختصاص داد هرچند در این فصل کلیه عناصر هجومی این تیم تغییر کرده اند و باید دید تیم متفاوت اوزینیدیس چقدر می تواند در بخش تهاجمی موفق عمل کند.

دیدگاه‌ها