کد خبر : 1955385 | 15 مرداد 1402 ساعت 14:51 | 49K بازدید | 7 دیدگاه

دیدار ستاره‌های استقلال با همبازی سابق (عکس)

در جریان دیدار آریو اسلامشهر و استقلال برخورد جالب توجهی میان چندین بازیکن این مسابقه تدارکاتی ایجاد شد.

دیدار ستاره‌های استقلال با همبازی سابق (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تدارکاتی آریو اسلامشهر مقابل استقلال که آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان نکونام پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به شمار می‌رود، در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی‌ها تمام شد.

استقلال این روزها با جواد نکونام در تلاش است که تیمی منسجم را با وجود محدودیت‌های مالی آماده مسابقات کند و در سوی مقابل آریو اسلامشهر که با جواد زرینچه آماده حضور در رقابت‌ها می‌شود، این روزها در انتظار تعیین تکلیف امتیاز ون پارس است تا سال آینده به جای لیگ دسته دوم در لیگ دسته اول شرکت کند.

1905943

این مسابقه اما فرصتی برای مجتبی شیری مهاجم سابق نفت تهران و راه آهن بود که با دوستان و همبازیان سابقش که از ستاره های فصل پیش روی استقلال به شمار می‌روند، دیدار کند. شیری که نزدیک به یک دهه پیش مهاجم اول راه آهن بود با مهرداد محمدی و مهدی مهدی پور در راه آهن هم تیمی بوده و در نفت هم با ارسلان مطهری روزهای خوشی را تجربه کرده است.

1905944

گفتنی است شیری که در تیم سرخپوشان پاکدشت توپ می‌زند و با این تیم در پلی آف لیگ دسته سوم حضور دارد، امیدوار است به زودی قراردادش با آریو اسلامشهر برای حضور در این تیم و لیگ دسته اول زیر نظر زرینچه کاپیتان سابق تیم ملی و استقلال مهیا شود.

1905945

دیدگاه‌ها