کد خبر : 1954291 | 10 مرداد 1402 ساعت 12:36 | 22.3K بازدید | 5 دیدگاه

لوفتوس چیک: حس گلزنی‌ام کم شده، اما امسال برمی‌گردد

این ستاره قرار است در میلان بترکاند!

روبن لوفتوس چیک امیدوار است تا با حضور در میلان دوباره به ستاره‌ای گلزن تبدیل شود.

این ستاره قرار است در میلان بترکاند!

به گزارش "ورزش سه"، روبن لوفتوس چیک ماه گذشته به عنوان اولین خرید تابستانی میلان قراردادی 4 ساله با این باشگاه به امضا رساند. این بازیکن 27 ساله در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه میلان از انگیزه‌های خود برای ترک چلسی و حضور در جمع روسونری‌ها گفت.

بولت سرشاخهتجربه هفته‌های اول حضور در میلان
حضور در یک کشور جدید با زبانی جدید همیشه یک چالش بزرگ است. هم‌تیمی‌هایم، به ویژه آنهایی که به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند و قبلا می‌شناختمشان، کمک زیادی به من می‌کنند تا این چالش‌ها را سریع پشت سر بگذارم. احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم به جای خوبی آمده‌ام.

بولت سرشاخهاستفانو پیولی
در هفته‌های اخیر متوجه شده‌ام که سرمربی چه خواسته‌هایی از ما دارد. او سبک بازی کاملا تهاجمی و روان را دوست دارد. ما کیفیت لازم برای اجرای آنچه پیولی می‌خواهد را داریم. هر چه بیشتر بازی کنیم می‌توانیم بیشتر آماده شویم و ضعف‌هایمان را پوشش دهیم.

1903984

بولت سرشاخهکمک به میلان در زمینه گلزنی
در فصل 19-2018 من 10 گل برای چلسی به ثمر رساندم، چرا که در پستی حضور داشتم که اجازه می‌داد بیشتر به محوطه جریمه بروم و گلزنی کنم. بعد از آن به خاطر مصدومیت و دوری از میادین کمی حس گلزنی‌ام را از دست دادم اما امسال فرصت دارم تا بار دیگر این کار را تکرار کنم و گل‌های بیشتری بزنم.

بولت سرشاخههم‌تیمی شدن دوباره با کریستین پولیشیچ
من و کریس از یک باشگاه مشترک آمدیم و از اینکه دوباره کنار هم هستیم خوشحالم. ما تشنه موفقیت هستیم و فرصت این را داریم که در یک کشور جدید برای یک باشگاه بسیار بزرگ بازی کنیم و امیدوارم که نهایت استفاده را از آن بکنیم.

بولت سرشاخهاستقبال بی نظیر از میلان در امریکا
برای اولین بار بود که در لاس وگاس حضور پیدا می‌کردم. ازدحام جمعیت و سر و صدای آنها در ورزشگاه واقعا هیجان‌انگیز است. من تا کنون چنین جوی را ندیده بودم و انتظار نداشتم در کشوری که فوتبال ورزش اول آن نیست این گونه از ما استقبال شود.

دیدگاه‌ها