کد خبر : 1954101 | 09 مرداد 1402 ساعت 13:56 | 48.7K بازدید | 56 دیدگاه

تغییر ساعت پرواز به خاطر دمبله

شب طولانی و پرتنش بارسا در هتل تامپسون

بارسلونا یکی از پرتنش‌ترین شب های خود در تور آمریکا را پشت سر گذاشت چرا که دیشب خبر رسید عثمان دمبله پیشنهاد پی اس جی را قبول کرده است.

شب طولانی و پرتنش بارسا در هتل تامپسون

به گزارش "ورزش سه"، هتل تامپسون در دالاس (تگزاس) دیشب مثل یک مجلس ختم بود زیرا همه در بارسلونا این را مسلم می‌دانند که بازگشتی برای دمبله وجود ندارد و در سپیده دم (اوایل بعد از ظهر در اسپانیا)، مرد فرانسوی خروج خود را تایید خواهد کرد. بازیکنان بارسا دیشب به خبرنگاران گفتند که دمبله تصمیم خود برای جدایی را گرفته و به اطلاع دوستانش نیز رسانده است.

1903677

در واقع، بارسا به همین دلیل دیروز برنامه سفر خود را به لاس وگاس تغییر داد، جایی که آن‌ها آخرین بازی دوستانه پیش فصل را مقابل میلان برگزار خواهند کرد. کاروان بارسا قرار بود صبح امروز حرکت کند ولی برنامه پرواز را به عصر موکول کرد که حوالی 23:00 شب در اسپانیا خواهد بود. یعنی زمانی که مشخص شده آیا پاریس بند فسخ 50 میلیون یورویی دمبله را فعال کرده یا خیر.

1726231

شب گذشته برای مدیران بارسا طولانی و پرتنش بود و آنها به نوعی کاملا غافلگیر شدند. دمبله مهره ای کلیدی در پروژه باشگاه و ژاوی هرناندز است ولی او حالا در یک قدمی پاریس است. ژاوی قصد دارد در آخرین تلاش‌ها دمبله را از جدایی منصرف کند اما امیدها در حال حاضر اندک است.

دیدگاه‌ها