کد خبر : 1953764 | 08 مرداد 1402 ساعت 07:16 | 58.3K بازدید | 21 دیدگاه

زمان‌بندی حسینی برای پرسپولیس(عکس)

سرمربی آلومینیوم به دنبال آماده‌سازی مناسب تیمش برای دیدار با پرسپولیس است.

زمان‌بندی حسینی برای پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم که زیر نظر سید مجتبی حسینی تمرینات و اردوی خوبی را در تهران پشت سر گذاشت، از دیروز شنبه در اراک دور جدید آماده سازی پیش فصل را از سر گرفت تا خود را مهیای هفته اول لیگ برتر و دیدار مقابل پرسپولیس کند.

آلومینیوم اراک روز پنج‌شنبه هفته جاری در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که مجتبی حسینی زمان‌بندی دقیقی برای بهترین شکلِ آماده‌سازی تیمش داشته و با برنامه مدنظرش سعی دارد شاگردان خود را تا روز بازی به وضعیت ایده‌آل برساند.

1903156

مجتبی حسینی که در آخرین تقابل تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، نمایش نزدیکی را همراه با پیکان ارائه داد و رقیب سرسختی برای یحیی گل‌محمدی بود، حالا با انگیزه بیشتر و یک تیم جدید در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کند و امید زیادی دارد بتواند در همین ابتدای سرخ‌پوشان را به دردسر بیاندازد.

سرمربی آلومینیوم که تیم‌های همواره مقابل مدعیان نمایش پایاپای ارائه کرده، حالا همراه با آلومینیومی به مصاف پرسپولیس می‌رود که این تیم نیز همیشه رقابت نزدیکی برابر سرخ پوشان داشته و تجربه سه برد را نیز در کارنامه‌اش دارد.

دیدگاه‌ها