کد خبر : 1953665 | 07 مرداد 1402 ساعت 18:45 | 269.3K بازدید | 48 دیدگاه

فخرفروشی ژاپن به آلمان: به این می‌گن تکنولوژی!

در دیدار امروز بایرن مونیخ و کاوازاکی، تیم ژاپنی برای خنک کردن بازیکنانش از ابتکاری استفاده کرد که حتی آلمانی‌ها را شگفت‌زده کرده بود.

فخرفروشی ژاپن به آلمان: به این می‌گن تکنولوژی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در ژاپن دومین دیدار دوستانه تابستانی خود را مقابل کاوازاکی انجام داد.

شاگردان توماس توخل که در اولین بازی‌شان مقابل منچسترسیتی 2-1 شکست خورده بودند امروز بعد از ظهر در توکیو به مصاف کاوازاکی رفتند که در جی‌لیگ حضور دارد.

ویدئو: 306461

اما در دقیقه 25 این بازی اتفاق جالبی رخ داد. درحالیکه کنراد لایمر، خرید جدید بایرن، روی زمین افتاده بود و باید با ورود تیم پزشکی به او رسیدگی می‌شد بازیکنان هر دو تیم از این فرصت برای نوشیدن آب استفاده کردند. دیدار دو تیم در هوای گرم و شرجی توکیو بازیکنان را به شدت تحت فشار گذاشته بود.

در این لحظه چند نفر از مسئولان تدارکات کاوازاکی به سمت بازیکنان‌شان رفته و وسایلی را در اختیار آنها گذاشتند. بازیکنان ژاپنی این وسیله‌های عجیب را به که به شکل نواری باریک بود به گردن‌شان بستند.

1902997

جالب اینجا بود که بازیکنان بایرن با تعجب به این گردن‌بندهای بازیکنان کاوازاکی نگاه می‌کردند. در نهایت مشخص شد این گردن‌بندها وسایلی خنک‌کننده هستند که در ژاپن ابداع و ساخته شده است.

بازی در نهایت با پیروزی 1-0 بایرن مونیخ به پایان رسید. با اینکه بازی در شب برگزار می‌شد اما رطوبت بالای هوا در شهر توکیو بازی کردن را به خصوص برای بازیکنان بایرن که به هوایی خنک‌تر در آلمان و اروپا عادت دارند دشوار کرده بود.

دیدگاه‌ها