کد خبر : 1953627 | 07 مرداد 1402 ساعت 15:25 | 33.6K بازدید | 18 دیدگاه

ستاره سابق لیورپول پنالتی پرحاشیه را گل کرد!

جنگ روانی دروازه‌بان مینه‌سوتا با ژردان شکیری پیش از زدن ضربه پنالتی، در نهایت به ضرر تیمش تمام شد.

ستاره سابق لیورپول پنالتی پرحاشیه را گل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شکیری، بازیکن سابق بایرن مونیخ، لیورپول و اینتر به تازگی راهی لیگ آمریکا شده است. شکیری در انتقال به این کشور، برای تیم شیکاگو فایر توپ می‌زند. این مهاجم سوئیسی در جریان بازی این تیم با مینه‌‌سوتا یونایتد، وارد یک جنگ روانی جالب با دروازه‌بان حریف شد.

در این دیدار، تیم شیکاگو یک بر صفر از حریف خود عقب بود، اما در جریان بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و مهاجم سابق لیورپول پشت این توپ قرار گرفت.

پس از آن داین سنت کلر، دروازه‌بان مینه‌سوتا، با صحبت‌های خود جنگ روانی را آغاز کرد. این دروازه‌بان ناگهان خطاب به شکیری فریاد زد: "تو جرئتش را نداری!" و همین اتفاق باعث شد مهاجم سوئیسی نیز جواب او را بدهد و درگیری لفظی بین این دو نفر چند ثانیه‌ای ادامه داشت.

1902917

پس از آن، مهاجم 31 ساله با خنده‌ای تصمیم به زدن ضربه پنالتی گرفت و در زدن این ضربه کوچکترین اشتباهی انجام نداد. او سنت کلر را به یک سمت دروازه و توپ را به سمت دیگر دروازه فرستاد تا برنده کامل این درگیری به حساب بیاید و در ادامه نیز تیمش توانست با روحیه به دست آمده به بازی برگردد. 

در نهایت شیکاگو فایر با نتیجه 3-2 در این بازی به برتری رسید و به صدر جدول گروه E در جام اتحادیه آمریکا تکیه زد. این چهارمین گل فصل ژردان شکیری در لیگ MLS بود.

1902918
1902919
1902920

دیدگاه‌ها