کد خبر : 1953096 | 04 مرداد 1402 ساعت 13:46 | 73.5K بازدید | 41 دیدگاه

کروس: او ابایی از یاد گرفتن و سوال پرسیدن ندارد

ستاره آینده رئال با یک ویژگی منحصربفرد

تونی کروس معتقد است که آردا گولر استعداد و ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند او را به ستاره آینده رئال مادرید تبدیل کند.

ستاره آینده رئال با یک ویژگی منحصربفرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اردوی پیش فصل خود در امریکا بازی‌های دوستانه مهمی برگزار می‌کند. این تیم روز دوشنبه میلان را 3-2 شکست داد و فردا با منچستریونایتد بازی خواهد کرد. تونی کروس در آستانه این دیدار دوستانه در مورد شرایط خود و تیمش صحبت کرد.

بخش اصلی صحبت‌های کروس به آردا گولر اختصاص داشت؛ ستاره جدید رئالی‌ها که تنها 18 سال دارد در مدت کوتاه حضور خود در این تیم محو بازی کروس شده و در صحبت‌های اخیر خود حسابی به تمجید از توانایی‌های منحصر بفرد این ستاره آلمانی پرداخته بود. کروس نیز در مصاحبه امروز خود از گولر به عنوان ستاره آینده رئال یاد کرد.

آردا گولر در رئال موفق می‌شود؟
نمی‌توان به چنین سوالی پاسخ قطعی داد چرا که استثنائات زیادی وجود دارد. آردا استعداد بالایی دارد ولی برای موفقیت در باشگاه بزرگی چون رئال مادرید فاکتورهای بسیار زیادی باید مورد توجه قرار بگیرد و فقط استعداد و تکنیک مطرح نیست.

استعدادهای منحصربفرد گولر
واقعا باید بگویم که آردا گولر نسبت به سنش استعداد بسیار بالایی دارد. او پای چپ خیلی خیلی خوبی دارد و اغلب هم آن را به نمایش می‌گذارد و ضربات بسیار خوبی می‌زند. گولر همچنین از نظر فنی به ویژه در فضاهای محدود عالی کار می‌کند. انتقال او به رئال مادرید یک حرکت هوشمندانه بود و آینده خوبی برای این بازیکن به همراه خواهد داشت.

1902044

مهم‌ترین ویژگی ستاره جوان رئال
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آردا این است که از سوال پرسیدن نمی‌ترسد. او مدام می‌پرسد که چطور این کار را می‌کنی؟ چطور چنین پاسی دادی؟ و... بازیکنان بااستعداد زیادی در سن او هستند که احساس می‌کنند همه چیز را می‌دانند و نیاز به یاد گرفتن ندارند ولی گولر این طور نیست و همواره به دنبال یاد گرفتن است.

تمرین بازی با سیستم 2-4-4
دقیقا نمی‌دانم! اما مطمئنم که برای سرگرمی این را تمرین نمی‌کنیم و قطعا تفکری پشت آن وجود دارد. خوب است که یک تاکتیک دیگر علاوه بر 3-4-3 داشته باشیم. این سیستمی است که از زمان شروع تمرینات در حال آموزشش هستیم. تلاش می‌کنیم که آن را به حدی برسانیم که در بازی‌ها نیز استفاده کنیم.

تغییر سیستم تیم در فصل جدید
به دنبال این هستیم که در دوران پیش فصل به نتیجه گیری لازم دست پیدا کنیم که آیا این سیستمی است که فصل را با آن شروع می‌کنیم. الان اما نمی‌دانم دقیقا قرار است چه اتفاقی بیفتد و در واقع هیچ کس از آن اطلاعی ندارد.

دیدگاه‌ها