کد خبر : 1953078 | 04 مرداد 1402 ساعت 12:35 | 15.2K بازدید | 4 دیدگاه

سیمئونه و موراتا روی چمن و زیر آفتاب باهم چانه زدند!

دادگاه صحرایی برای تعیین تکلیف ستاره اسپانیایی

آلوارو موراتا و دیه‌گو سیمئونه جلسه‌ای خصوصی برای تعیین تکلیف این ستاره برگزار کردند.

دادگاه صحرایی برای تعیین تکلیف ستاره اسپانیایی

به گزارش ورزش سه، صبح امروز در کمپ تمرینی باشگاه سئونگنام کره جنوبی، یک جلسه خصوصی و سرنوشت ساز برگزار شد. مارکا با افشای تصاویری از این جلسه که در یک طرف آن دیه‌گو سیمئونه و در طرف دیگر آلوارو موراتا حضور داشت، آن را تعیین کننده تکلیف ماندن یا رفتن این ستاره اسپانیایی دانست.

این جلسه که گوستاوو لوپز هم در آن حضور داشت به مدت 20 دقیقه طول کشید. طرفین با وجود گرمای سوزان و رطوبت بالای محیط که نشستن در یک جای ثابت را خیلی سخت می‌کند، با حرارت خاصی این جلسه را پیش برده و در مورد آینده موراتا صحبت کردند.

1902022

«باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد!» این پیامی است که موراتا و اتلتیکو طی روزهای اخیر در مورد سرنوشت این ستاره داده‌اند. چند هفته پیش جدایی این بازیکن قطعی به نظر می‌رسید اما الان هیچکس، حتی خود هم او نمی‌داند که قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

در ایتالیا مشتریان خوبی برای موراتا وجود دارد اما اتلتیکومادرید حاضر نیست او را به هر قیمتی از دست بدهد. از طرفی سیمئونه نیز باید تکلیف جای خالی این بازیکن برای فصل آینده را مشخص کند. ملی پوش اسپانیایی با وجود چنین شرایطی در کنار اتلتیکویی‌ها تمرین می‌کند و معلوم نیست در نهایت چه اتفاقی قرار است در مورد او رخ بدهد.

مارکا بدون اشاره به محتوای جلسه امروز که وسط زمین چمن و زیر نور خورشید برگزار شد، مکالمات رد و بدل شده میان طرفین را پاسخ سوالی دانست که ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده است. موراتا به وضوح از رفتار باشگاه ناراحت است و سیمئونه نیز می‌داند از دست دادن مهاجمی که میانگین 15 گل برای تیمش به ثمر رسانده نمی‌تواند خیلی به سود او و اتلتیکو باشد.

1902024

دیدگاه‌ها