کد خبر : 1952882 | 03 مرداد 1402 ساعت 14:00 | 52.8K بازدید | 40 دیدگاه

غیبت برابر یونایتد

رونمایی رئال از آردا در ال‌کلاسیکو

طبق ادعای مارکا، آردا گولر به بازی بامداد پنجشنبه برابر منچستریونایتد نیز نخواهد رسید و کادر فنی قصد ندارد روی او ریسک کند. آردا احتمالا به الکلاسیکو خواهد رسید.

رونمایی رئال از آردا در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، اگر منتظر تماشای اولین بازی آردا گولر با پیراهن رئال مادرید هستید، باید همچنان منتظر بمانید. ستاره ترکیه ای که رئال برای جذب او بارسلونا را شکست داد، روز یکشنبه در جریان تمرین مصدوم شد و بازی برابر میلان را از دست داد. بسیاری منتظر اولین بازی او با پیراهن رئال برابر میلان بودند ولی او غایب بزرگ دیداری بود که رئال در آن 3-2 برنده شد.

1901648

آردا دیروز نیز به صورت انفرادی تمرین کرد و مارکا امروز نوشت که کادر فنی قصد ندارد از او در بازی برابر منچستریونایتد نیز استفاده کند. به این ترتیب اگر آردا بتواند کاملا ریکاوری کند، احتمالا بتواند به بازی 6 مرداد در دالاس برابر بارسلونا برسد و رونمایی او در الکلاسیکو دیدنی خواهد بود. 

1900956

او در روزهای اخیر توانسته از لحاظ فنی همه را سورپرایز کند ولی از لحاظ بدنی چند پله عقب تر است و کادر فنی برای او برنامه خاصی در نظر گرفته که بتواند پا به پای دیگر ستاره‌های تیم رقابت کند. رئال روی درخشش آردا در فصل پیش رو حساب زیادی باز کرده است.

دیدگاه‌ها