کد خبر : 1952624 | 01 مرداد 1402 ساعت 22:47 | 30.4K بازدید | 8 دیدگاه

عصبانیت بی‌سابقه مانه از خبرنگاران آلمانی

سادیو مانه، مهاجم بایرن مونیخ، واکنش تندی به درخواست مصاحبه یک خبرنگار آلمانی نشان داد.

عصبانیت بی‌سابقه مانه از خبرنگاران آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه اخبار رسانه‌ها را مورد بررسی قرار داده و عصبانیت خود را از اینکه در میان گمانه‌زنی‌ها آینده او در بایرن مونیخ مورد بحث قرار می‌گیرد، ابراز کرده است.

مانه که فصل گذشته از لیورپول به بایرن پیوست، برای ایجاد تاثیر قابل توجه تلاش زیادی کرد و همین امر منجر به انتشار گزارش‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه برای پایان همکاری با او شد.

به گفته رسانه‌های آلمانی، ملی پوش سنگالی ابتدا قصد داشت در بایرن بماند و برای جایگاهش در این تیم بجنگد. با این حال، با اصرار باشگاه برای جدایی او، او اکنون به فکر جدایی است.

1901178

برترین بازیکن سال آفریقا اکنون آماده گفتگو در مورد پیشنهادات از باشگاه‌های عربستان سعودی است و طبق گزارش‌ها، النصر، همان باشگاهی که کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کند، برای جذب او تلاش می‌کند.

مانه امروز در میکسدزون ورزشگاه آلیانز آرنا به سوالی درباره آینده خود در بایرن پاسخی صریح به یک روزنامه نگار داد و مدعی شد که با او "ناعادلانه" رفتار شده است.

او در مقابل خبرنگاری که با او قصد گفتگو داشت، گفت: "شما هر روز من را می‌کشید و اکنون می‌خواهید مصاحبه کنید!"

مانه امروز همراه بازیکنان بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی قهرمان بوندسلیگا، در مراسم معارفه تیم فصل 24-2023 حضور داشت اما آینده نامشخصی دارد.

دیدگاه‌ها