کد خبر : 1951963 | 29 تیر 1402 ساعت 23:15 | 68.3K بازدید | 24 دیدگاه

دخیا برای جانشینش شمشیر کشید!

استوری جدید داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پس از معرفی آندره اونانا به عنوان بازیکن جدید یونایتد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

دخیا برای جانشینش شمشیر کشید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز به صورت رسمی از آندره اونانا به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد. این بازیکن قرار است شماره 24 را در تیم جدید به‌ تن کند.

اونانا با جدایی از اینتر به عنوان جانشین داوید دخیا انتخاب شده است. این بازیکن در هفته گذشته به 12 سال حضور در منچستر پایان داد و این تیم را ترک کرد.

ساعاتی پس از معرفی اونانا، کاپیتان سابق منچستریونایتد یک استوری در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که توجه مخاطبان در فضای مجازی را جلب کرد.

1900106

دخیا تصویری از یک شخصیت انیمه‌ای را منتشر کرد که شمشیر به دست دارد و هواداران فوتبال در فضای مجازی آن را به نوعی واکنش او به انتخاب جانشین خود برداشت کرده‌اند.

داوید دخیا پیشنهاد قرارداد اینتر برای جایگزینی اونانا را رد کرد و گفته می‌شود دروازه‌بان سابق یونایتد خواهان بازگشت به لالیگاست.

دیلی رکورد گزارش داد که ملی‌پوش اسپانیایی پیشنهاد پیوستن به اینتر را رد کرده است. باشگاه ایتالیایی دستمزدی به ارزش 5 میلیون یورو به این دروازه‌بان پیشنهاد داده بود.

دیدگاه‌ها