کد خبر : 1951805 | 29 تیر 1402 ساعت 05:15 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

شوخی نیمار با دروازه‌بان حادثه دیده پی‌اس‌جی

سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، که به تازگی دچار سانحه شد، پیام‌هایی دلگرم کننده از هم‌تیمی‌هایش از جمله نیمار دریافت کرد.

شوخی نیمار با دروازه‌بان حادثه دیده پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، در واکنش به عکسی از حمایت بازیکنان و کادر فنی پاری‌سن‌ژرمن، دروازه‌بان اسپانیایی این تیم سرخو ریکو اعلام کرد که امیدوار است "به زودی در کنار آنها باشد."

پاری سن ژرمنیک ماه از حادثه‌ی شدید اسب‌سواری‌ این بازیکن می‌گذرد او اکنون دوران نقاهت خود را پشت سر میگذارد. دروازه‌بان اسپانیایی تیم پاری‌سن‌ژرمن در چند روز آتی از بیمارستان در شهر سویل ترخیص شود. 

مصدوماو از تاریخ 12 ژوئن که بر اثر یک سقوط از اسب  به کما رفت، در اینجا بستری شده بود. اگرچه آینده حرفه‌ای او پس از این حادثه نامعلوم است، اما در سن 29 سالگی، بهبود این بازیکن به خوبی اتفاق افتاده است و خود او نیز به تازگی از این وضعیت اظهار خوشنودی کرده است.

1899855

گزارشگرریکو به تازگی به عکسی که صفحه اینستاگرام باشگاه به اشتراک گذاشته شده بود، واکنش نشان داد و آن را بازنشر کرد و گفت: "بسیار از همه‌ی شما ممنونم. امیدوارم به زودی در کنار شما باشم." بازیکنان زیادی به این پست واکنش نشان دادند که بعضی از آنها با شوخی همراه بود. همانند نیمار که اظهار داشت: "دوستت داریم دوست من. به سرعت برگرد، من می‌خواهم به تو گل بزنم."

1899857

دیدگاه‌ها