کد خبر : 1951712 | 28 تیر 1402 ساعت 15:16 | 27.3K بازدید | 12 دیدگاه

جانملکی با قائمشهری‌ها در آسیا

ملی‌پوش نساجی قراردادش را تمدید کرد

امیرمهدی جانملکی قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با نساجی تمدید کرد.

ملی‌پوش نساجی قراردادش را تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی در بازار تابستانی، با مدافع فصول گذشته خود به توافق رسید تا این بازیکن دو فصل دیگر را در جمع قائمشهری‌ها به فوتبال بپردازد.

جانملکی که فوتبالش را از تیم‌های پایه مقاومت و سایپا آغاز کرده است، سابقه حضور در تراکتور، ملوان و سایپا را دارد و توانست با نساجی به لیگ برتر صعود کند.

باشگاه نساجی در این خصوص نوشته است: امیرمهدی جانملکی مدافع فصل گذشته نساجی طی پیگیری‌های صادق درودگر و بعد از توافق با مسئولان باشگاه، به‌مدت دو فصل دیگر در نساجی ماندنی شد.

این بازیکن قرار است فردا به اردوی تیم فوتبال نساجی در ترکیه اضافه شود. جانملکی فصل قبل در 21 مسابقه برای تیمش به میدان رفت که حاصل آن یک گل و یک پاس گل بود.

جانملکی در آخرین اردوی تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی برای حضور در مینی کمپ دعوت شده بود اما در ادامه با پایان قراردادش بحث زیادی درباره جدایی‌اش از جمع نساجی مطرح شده بود. با این حال در شرایطی که طی روزهای اخیر بحث زیادی درباره مقصدهای احتمالی این بازیکن شکل گرفته بود، مهدی رحمتی با تایید تمدید قراردادش، او را بار دیگر به جمع نساجی فراخواند تا او با این تیم رویای بزرگ حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دنبال کند.

1899683

دیدگاه‌ها