کد خبر : 1951373 | 26 تیر 1402 ساعت 21:48 | 45.2K بازدید | 9 دیدگاه

بازی مقابل پرسپولیس با ۲۸ نفر!

استقلال خوزستان دیروز با تمام بازیکنان بزرگسال و جوان خود مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

بازی مقابل پرسپولیس با ۲۸ نفر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال خوزستان که اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در تهران برپا کرده، روز گذشته در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که اتفاق جالب در این بازی، استفاده دو تیم از بازیکنان پرشمار بود.

پرسپولیس در هر دو نیمه با ترکیب کاملا متفاوت وارد زمین شد و در سمت مقابل نیز سید سیروس پورموسوی تصمیم گرفت همین کار را انجام بدهد و علاوه بر آن، ۶ بازیکن دیگر را هم جابه‌جا کند و جوانان تیمش را در این دیدار تدارکاتی مقابل قهرمان لیگ برتر و جام حذفی مورد ارزیابی قرار بدهد.

پورموسوی در این مسابقه دوستانه از ۲۸ بازیکن مختلف در طول مسابقه تدارکاتی مقابل پرسپولیس استفاده کرد که اتفاق جالب توجهی بود، چراکه معمولا در اینگونه بازی‌های دوستانه برابر تیم‌های بزرگ، سرمربیان کمتر این همه جابه‌جایی در ترکیب خود به وجود می‌آورند.

سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگویی در این باره عنوان کرده: «در بازی مقابل پرسپولیس از حدود ۲۸ بازیکن در زمان‌های مختلف استفاده کردم و از آقای گل‌محمدی نیز تشکر می‌کنم که پذیرفت با این همه تغییرات برابر آنها بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها