کد خبر : 1951368 | 26 تیر 1402 ساعت 21:25 | 62.6K بازدید | 14 دیدگاه

شماره 44 پرسپولیس بیرانوند را نگاه می‌کند

پرسپولیس در سومین بازی دوستانه خود نیز هیچ گلی دریافت نکرد؛ علیرضا بیرانوند و مهرشاد اسدی گلرهای یحیی در این بازی بودند.

شماره 44 پرسپولیس بیرانوند را نگاه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که احمد گوهری، گلر دوم سرخ‌ها از لیست پرسپولیس خارج شده و این تیم هنوز موفق به جذب دروازه‌بان ذخیره شناخته شده نشده است، یحیی گل‌محمدی در بازی‌های دوستانه اخیر خود از دروازه‌بان‌های رده امید خود استفاده کرده است.

پرسپولیس تا کنون در تابستان ۱۴۰۲ سه بازی دوستانه را انجام داده است. در بازی اول که هنوز بیرانوند به دلیل جراحی فک در شرایط بازی نبود، امیر رضا رفیعی و مهرشاد اسدی در دو نیمه به زمین فرستاده شدند و سرخ‌ها با این گلرهای جوان گلی دریافت نکردند.

در بازی دوستانه دوم مقابل استقلال خوزستان، یحیی در نیمه اول از بیرانوند استفاده کرد و در نیمه دوم امیررضا رفیعی به میدان فرستاده شد که در این بازی نیز پرسپولیس با وجود استفاده از یک دروازه‌بان جوان گلی دریافت نکرد.

در دیدار تدارکاتی امروز قرمزها مقابل پیکان نیز علیرضا بیرانوند ابتدا به میدان رفت و در نیمه دوم تنها بازیکنی بود که در شروع نیمه تعویض نشد اما در دقیقه ۶۵ جای خود را به مهرشاد اسدی، گلر ۲۱ ساله پرسپولیس داد.

باید دید پرسپولیس در ادامه گلر دیگری جذب می‌کند یا یحیی گل‌محمدی با اعتماد به دروازه‌بان‌های جوانش، از آکادمی پرسپولیس برای معرفی گلر دوم استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها