کد خبر : 1951348 | 27 تیر 1402 ساعت 04:41 | 53K بازدید | 17 دیدگاه

این نمی‌تواند درست باشد!

آردا توران، خودتی! (عکس)

ستاره سابق بارسا یک سال پس از بازنشستگی غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسد!

آردا توران، خودتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران به عنوان یکی از بدترین خریدهای اخیر بارسلونا در تاریخ ثبت شده است. او در سال 2015 با قیمت 34 میلیون یورو به از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست و به مدت سه فصل در نوکمپ بازی کرد. در این مدت در 55 بازی تنها 15 گل زده و 11 پاس گل داد و همواره دور از سطحی بود که زیر نظر سیمئونه ارائه می‌داد و پس از چندین انتقال از درب پشتی باشگاه برای همیشه بارسلونا را ترک کرد.

بعد از جدایی از بارسلونا، آردا توران در تابستان سال 2020 به گالاتاسرای پیوست و تا جولای 2022 در این باشگاه استانبولی باقی ماند، یعنی تا کمی قبل از اعلام بازنشستگی‌اش. پس از چند ماه دوری از رسانه‌ها، این بازیکن دوباره فعالیت خود را به عنوان مربی آغاز کرد. در آوریل سال جاری، ایوپسپور، یک تیم از لیگ دوم ترکیه، به او اولین فرصت را به عنوان یک مربی داد.

1899071

آنها فصل قبل را با رتبه ششم جدول به پایان رساندند و در مرحله پلی آف در دور دوم توسط بودروم اسپور حذف و از راهیابی به سطح اول لیگ ترکیه بازماندند.

تعطیلات به آردا توران و تیمش کمک کرده است تا طعم تلخی گذشته را به دست فراموشی بسپردند و ایوپسپور در پیش فصل خود با بازیکن سابق بارسا قرار دارد و تصویری که از توران منتشر شده است به علت سفیدی ریش او به شدت وایرال شده که برای یه فرد 36 ساله غیر معمول است.

دیدگاه‌ها