کد خبر : 1951171 | 26 تیر 1402 ساعت 01:36 | 28.8K بازدید | 11 دیدگاه

بهترین پاسور جوانان جهان: می‌خواهم به تیم ملی برسم

بهترین پاسور مسابقات قهرمانی جوانان جهان ضمن ابراز علاقه به حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران می‌گوید امیدوار است کسب عنوان قهرمانی دل همه مردم ایران را شاد کرده باشد.

بهترین پاسور جوانان جهان: می‌خواهم به تیم ملی برسم

به گزارش "ورزش سه"، عرشیا به‌نژاد پس از قهرمانی تیمش در مسابقات مردان زیر ۲۱ سال جهان و دریافت عنوان بهترین پاسور رقابت‌های جوانان جهان بیان کرد: برای ما قهرمانی از همه چیز واجب‌تر بود. بازی بسیار سختی در فینال مقابل ایتالیا برگزار کردیم و حتی دو بر یک از حریف عقب افتادیم ولی در نهایت ۳ بر ۲ برنده شدیم. امیدوارم این قهرمانی دل همه مردم ایران را شاد کرده باشد.

گزارشگرپاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفتم که اگر بهترین پاسور مسابقات انتخاب شدم به خاطر اسپک‌های خوب سایر بازیکنان است که پاس‌های مرا دیدنی به نظر می‌رسانند.

گزارشگربه‌نژاد در مورد آینده خود گفت: پس از این قهرمانی یک زندگی عادی خواهم داشت (می‌خندد)، دوست دارم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم ولی در حال حاضر می‌خواهم چند روزی با این عنوان قهرمانی خوشحال بمانم.

گزارشگروی در پایان بیان کرد: به پدر و مادرم قول داده بودم که روزی بهترین پاسور دنیا شوم و واقعاً خوشحالم که به وعده خود عمل کردم.

دیدگاه‌ها