کد خبر : 1951135 | 25 تیر 1402 ساعت 23:59 | 287.2K بازدید | 63 دیدگاه

از وزیر تا ستاره‌های سابق و فعلی تیم ملی؛

واکنش‌ها به قهرمانی بزرگ والیبال ایران در جهان

قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان واکنش‌های جالبی را در پی داشته است.

واکنش‌ها به قهرمانی بزرگ والیبال ایران در جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان والیبال ایران امشب موفق شد دست به یک کار بزرگ و فوق العاده بزند؛ جایی که شاگردان رضا مومنی مقدم موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ ایتالیای قدرتمند را جلوی چشمان خولیو ولاسکو شکست دهند و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنند‌.

این قهرمانی بزرگ جوانان والیبال ایران واکنش‌های جالبی را در پی داشته است. یک افتخار بزرگ برای والیبال ایران که نشان داد همچنان در مسیر رشد قرار داریم و فقط باید از سرمایه‌هایمان به خوبی مراقبت کرده و آنها را برای حضور در رده بزرگسالان پرورش دهیم.

1898700
علی اصغر مجرد، سرعتی زن تیم ملی: تبریک به تیم ملی جوانان برای قهرمانی، دمتون گرم
1898701
بردیا سعادت، ستاره جوان تیم ملی بزرگسالان: آفرین به غیرتتون بچه‌ها، تبریک و خسته نباشید به کادر فنی. قهرمانی نوش جونتون
1898702
مهدی مهدوی، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران: مبارک باشه قهرمانی جهان، دمتون گرم
1898703
واکنش پوریا فیاضی، ملی‌پوش سابق
1898704
محمدرضا حضر‌ت‌پور، لیبروی تیم ملی: خسته نباشید همگی، دمتون گرم دل یه ایران رو شاد کردین. ماشالله بهتون
1898707
این هم از واکنش مرتضی شریفی ستاره تیم ملی بزرگسالان: قهرمانیتون مبارک، دمتون گرم که تونستین دل ایرانو شاد کنید. ایشالا که مسئولین این قهرمانی رو ببینند و ساده ازش رد نشن
1898709
استوری امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران: افتخار ایران
1898722
🔴 باشگاه پرسپولیس، عملکرد غرورآفرین و قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را به اعضای زحمتکش تیم ملی، جامعه ورزش و مردم ایران تبریک می‌گوید.
1898723
باشگاه استقلال قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جهانی 2023 را به بازیکنان، کادرفنی و مردم ایران تبریک می‌گوید.

در همین راستا به واکنش‌ها به قهرمانی تیم ملی جوانان والیبال ایران در مسابقات جهانی نگاهی می‌اندازیم.

**واکنش حمید سجادی، وزیر ورزش به قهرمانی ایران: خداوند را شاکرم که مردان رعنای والیبال ایران در آوردگاه جهانی، آنچنان با صلابت و پرقدرت ظاهر شدند که قهرمانی سزاوارانه‌ای برای ورزش ایران در رویداد رقابتی والیبال زیر بیست ‌‌و یک ساله‌های جهان به ارمغان آمد. نمایش خوب و با برنامه و شکست دادن قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا، تنها یک افتخار نیست، بلکه نویددهنده معرفی نسل جدیدی از نخبگان والیبال ایران به جهان است. صمیمانه این قهرمانی غرور آفرین را به جامعه ورزش، تک تک ملی پوشان والیبال جوان ایران، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون والیبال تبریک می‌گویم. امید دارم که این رشته در استمرار موفقیت‌های گذشته، همچنان در آینده در عرصه‌های مهم رقابتی برای مردم عزیز ایران ارمغان‌آور شادی و غرور باشد.

**پیام تبریک رییس مجلس شورای اسلامی: کسب مقام قهرمانی و شگفتی‌سازی جوانان برومندمان در بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان موجب مسرت و شادی ملت شریف ایران شد.
این جوانان سرافراز با توانایی و شایستگی افتخارآمیز خود در مصاف با حریفان توانستند به جایگاه عالی قهرمانی دست یابند و مایهٔ شکوه و عزت کشورمان شوند.
ضمن تبریک این موفقیت به بازیکنان، اعضای کادر فنی، مسئولان تیم و مردم بزرگوار ایران، امیدوارم همواره شاهد استمرار درخشش فرزندان این مرزوبوم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

دیدگاه‌ها