کد خبر : 1951111 | 25 تیر 1402 ساعت 21:56 | 52.8K بازدید | 16 دیدگاه

مرتضی با همان دقت همیشگی در پرسپولیس

مدافع ملی‌‎پوش پرسپولیس با اعتماد ویژه یحیی گل‌محمدی و هواداران این تیم امیدوار است فصل جدید را با اتفاقاتی مثبت دنبال کند.

مرتضی با همان دقت همیشگی در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی در اولین فصل حضور در پرسپولیس و با پیراهن شماره هشت رؤیایی‌اش، توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند؛ بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی و در ادامه دستیابی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی با آمار برترین خط دفاعی فصل شرایط خوبی را برای این مدافع باتجربه شکل داد.

اکنون فصل جدید می‌تواند یک ماراتن جدید و رؤیایی دیگر برای مرتضی پورعلی‌گنجی محسوب شود. جایی که او این بار هدف خود را موفقیتی دوباره با پرسپولیس ترسیم کرده و یک جام ملت‌ها نیز پیش روی او قرار دارد و امیدوار است اینبار یک اتفاق شیرین ملی را در کارنامه‌اش ثبت کند.

1898672

پورعلی‌گنجی در دومین بازی تدارکاتی با پیراهن پرسپولیس بار دیگر همانند دیگر بازیکنان یک نیمه فرصت پیدا کرد و همانند جدال با شمس آذر توانست در این مدت دروازه تیمش را بسته نگه دارد و مانع از ایجاد خطر حریف شود. مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها در این نیمه کنعانی‌زادگان را به عنوان زوج قلب دفاعی در کنار خود داشت و با همان آرامش همیشگی‌اش توانست با دقت بالا در بازی‌سازی نیز موفق عمل کند تا سرخ‌ها به موفقیت دوباره خط دفاعی خود امیدوارتر باشند.

دیدگاه‌ها