کد خبر : 1951106 | 25 تیر 1402 ساعت 21:35 | 65.6K بازدید | 16 دیدگاه

درخواست قطر از نیمار: جام 8 سال پیش یادت نرود!

مدیران پاری سن ژرمن گمان می‌کردند با خارج کردن نیمار از لیست خروج باشگاه دل او را به دست آورده‌اند و حالا با اطلاع از بی‌میلی ستاره برزیلی به بازی در پاریس متعجب و نگران شده‌اند.

درخواست قطر از نیمار: جام 8 سال پیش یادت نرود!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در شروع تابستان با گزارش‌های متعددی در فرانسه روبرو شد که مدعی بودند مدیران پی‌اس‌جی تمایلی به ادامه حضور او در تیم‌شان ندارند و او را در فهرست خروجی قرار داده‌اند.

نیمار با توجه به اینکه پیش از مصدومیتش در فصل گذشته برای پی‌اس‌جی خوب کار کرده بود از این رفتار مدیران پاریسی عصبانی شده بود. اما از زمان منصوب شدن لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید تیم ورق برگشت و نوع نگاه مدیران به نیمار به کلی تغییر کرد.

1898645

نیمار، حالا که می‌داند پاری سن ژرمن به او احساس نیاز می‌کند، فرصت را برای تلافی مناسب دیده است. در روزهای اخیر گزارش‌هایی درباره ابراز تمایلی چلسی به جذب ستاره برزیلی منتشر شده و گفته می‌شود او در حال بررسی این پیشنهاد است.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید نیمار هنوز برای آینده‌اش تصمیم قطعی نگرفته است. ستاره 31ساله برزیلی منتظر است تا تمرین‌های تابستانی با حضور لوئیس انریکه آغاز شود تا او بتواند شرایط تیمی پی‌اس‌جی را بررسی کرده و سپس تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.

1898646

لوئیس انریکه در گذشته زمانی که نیمار بازیکن بارسا بود سرمربی او بوده است و ستاره برزیلی شناخت خوبی از انریکه دارد. نیمار در همان دوران و زیر نظر لوئیس انریکه در سال 2015 فاتح چمپیونزلیگ شده و شاید این خاطرات خوب بتواند او را برای ماندگار شدن در پاریس راضی کند.

در فرانسه گفته می‌شود مدیران بلندمرتبه قطری پاری سن ژرمن خواهان حفظ نیمار هستند و به ناصر الخلیفی تاکید کرده‌اند هر طور شده این ستاره برزیلی را در پاریس نگه دارد.

دیدگاه‌ها