کد خبر : 1951104 | 25 تیر 1402 ساعت 21:22 | 46.5K بازدید | 22 دیدگاه

بازگشت کنعانی با گل به ترکیب پرسپولیس

مدافع میانی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی امروز مقابل استقلال خوزستان بار دیگر به ترکیب سرخپوشان بازگشت.

بازگشت کنعانی با گل به ترکیب پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی پیش فصل خود برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و موفق شد حریف را با تک‌گل محمدحسین کنعانی‌زادگان شکست دهد.

کنعانی‌زادگان که بعد از دو فصل حضور در لیگ ستارگان قطر بار دیگر به ایران بازگشت و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده، در نیمه اول دیدار مقابل استقلال خوزستان اولین بازی خود را بعد از بازگشت برای این تیم انجام داد. او در این نیمه به عنوان زوج قلب دفاعی در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی قرار گرفت و با توجه به شناختی که از یکدیگر در دیدارهای ملی داشتند، هماهنگ و بدون اشتباه کار را مقابل حریف تازه صعود کرده به لیگ برتر دنبال کردند.

1898637

کنعانی‌زادگان که در الاهلی قطر نیز با اعتماد این تیم به عنوان پنالتی‌زن اول کار را در فصل گذشته دنبال کرده بود، در بازی مقابل استقلال خوزستان نیز بعد از اینکه خطای روی مهدی عبدی با اعلام پنالتی به سود سرخپوشان همراه شد، مامور زدن ضربه شد و آن را به تور دروازه پورحمیدی چسباند.

مدافع پرسپولیس که در بازگشت دوباره انگیزه زیادی برای موفقیت در این تیم برخوردار است، باید دید در طول فصل چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و قادر خواهد بود در کنار پورعلی‌گنجی عملکرد فصل گذشته این تیم در دستیابی به عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تکرار کند یا خیر.

1898633
1898634
1898638
1898636

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها