کد خبر : 1950798 | 24 تیر 1402 ساعت 12:20 | 47.6K بازدید | 28 دیدگاه

مشهورترین چهره لیگ اینجاست! (عکس)

دستیار اول ژوزه مورایس در اردوی ترکیه هم نقش مهمی در تمرینات سپاهان ایفا کرد.

مشهورترین چهره لیگ اینجاست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی ترکیه را در شرایطی برابر ابهای عربستان برگزار کرد و به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت که حضور ستاره مشهور فوتبال پرتغال در کنار ژوزه مورایس همچنان جلب توجه می‌کند.

هوگو آلمیدا، مهاجم محبوب فوتبال پرتغال، که در دوران بازی یکی از ستاره‌های نامدار این کشور محسوب می‌شد، از بدو حضور مورایس در اصفهان، یکی از چهره‌های جذاب اردوی طلایی پوشان بود و تماشای او با آن فیزیک منحصربه‌فردش در فوتبال ایران جالب توجه بود.

هوگو که در یازده سال حضور در تیم ملی پرتغال نوزده گل در مجموع 57 بازی برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و پس از دوران بازی در باشگاه هایی چون پورتو، وردربرمن، بشیکتاش و هانوفر، از سال 2020 مربیگری را در آکادمیکا شروع کرد و از ابتدای فصل گذشته به همراه مورایس به اصفهان آمد تا دستیار اول سرمربی پرتغالی باشد.

حضوری که البته ثمربخش هم بود و این ستاره سابق فوتبال پرتغال نقش چشمگیری در عملکرد مغانلو در فصل گذشته و رسیدنش به عنوان آقای گلی ایفا کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید با حضور مهاجمینی چون کاوه رضایی، رضا اسدی، رضا شکاری و عیسی آل‌کثیر در کنار مغانلو، آلمیدا چه عملکردی به عنوان تمرین دهنده اصلی مهاجمین به جای خواهد گذاشت.

1898141

دیدگاه‌ها